دانلود پروژه مالی تحلیل تکنیکال در بورس اوراق بهادار

پایان نامه تحلیل تکنیکال در بورس اوراق بهادار

تحلیل تکنیکال در بورس

تحلیل تکنیکال در بورس

تعداد صفحات ۷۲ صفحه
فرمت های پروژه DOCX
دسته بندی پروژه پروژه مالی حسابداری
تهیه کننده آقای ولید دورقی

 

چکیده پروژه تحلیل تکینکال در بورس

بازارها همراه در زندگی بشری دارای جایگاه های ویژه ای بوده اند و تقربیا از ابتدا با انسان همراه بوده اند امروزه بازار ها از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.که از جمله این بازار ها میتوان به بازار سرمایه یا بورس اوراق بها دار اشاره داشت، که در آن انواع دارایی های مالی از جمله:سهام شرکت های بورسی،اوراق مشتقه و … می باشد.برای معامله دارایی های مالی معامله گر نیاز به داشتن تحلیل در مورد انها دارد از جمله ای تحلیل ها میتوان به تحلیل بنیادی،که این تحلیل اشاره به وضع کلی اوراق و صادر کننده های انها همچنین متغیرهای اقتصادی دارد.تحلیل دیگری که مورد بحث این رساله است تحلیل تکنیکال نام دارد.این تحلیل متمرکز بر نمودار قیمت های گذشته دارد…

بازارها محل تلاقی نیروهای عرضه و تقاضا هستند در این محل نیروهای عرضه و تقاضا به داد و ستد انواع کالا ها و خدمات هستند بازار سرمایه محل معامله دارایی های مالی است که در ان معامله گران به امید کسب سود اتی اوراق بهادار را خریداری و نگهداری میکنند.
طرح موضوع
شناخت بازار سرمایه و انواع تحلیل ها برای خریداری دارایی های مالی امری ضروری است که در این رساله سعی به معرفی بازار سرمایه و تحلیل تکنیکال که یک تحلیل کارا در این بازار برای خریداری اوراق بهادار سوداور است..

بیان مسئله
تعریف و شناخت همچنین نحوی کاربرد تحلیل تکنیکال در بورس مسله مورد برسی در این رساله است.

ضرورت انجام تحقیق
پیش بینی قیمت های اتی اوراق بهادار بخصوص سهام شرکت های بورسی از اهمیت بخصوصی برخوردار است.تحلیل تکنیکال ابزاری کارا در بازارهای سرمایه ی  امروزی است، که به معامله گران امکان انتخاب سهام سوداور با ریسک نسبتا کم را فراهم میسازد.
اهداف پژوهش
هدف تحقیق در این رساله شناخت بازارسرمایه و تحلیل بازار است.

به طور کلی در این تحقیق سعی شده است که:

الف:به مخاطب بازار سرمایه را معرفی کند و ساز و کار فعالیت این بازار مهم را بیان کند.

ب:معرفی نوعی تحلیل که معامله گر را برای انتخاب سهامی با بازده مناسب کمک میکند

 

تعریف بازار از دیدگاه های مختلف

بازار به مجموعه‌ای از خریداران و فروشندگان بالقوه و بالفعل یک کالا یا خدمت اطلاق می‌شود.

از نظر تاریخی: بازار به محلی اطلاق می‌شود که خریداران و فروشندگان برای مبادله کالا یا خدمات به آن مراجعه می‌کنند.

اقتصاددانان: به مجموعه خریداران و فروشندگانی که به خرید و فروش کالا یا خدمات خاصی مبادرت می‌کنند، بازار می‌گویند

از دیدگاه بازریابی:مجموعه خریداران، بازار را تشکیل می‌دهند. در عین حال، کلمه بازار بعضاً به مجموعه‌هایی غیر از مشتریان یا خریداران نیز اطلاق می‌شود مانند بازار نیروی کار یا بازار رای …..

بازار کالا و خدمات

 این بازار، در واقع نخستین بازاری است که انسان ها برای رفع نیازهای خود ابداع نمودند. انسانها آموختند تا محل منسجم و مشخصی را برای مبادله کالاهای خود ایجاد کنند و یک سلسله مقررات و قوانین خاص بازار را تنظیم نموده و از رویه ها و هنجارهای به وجودآمده توسط افراد موجود در آن تبعیت نمایند.

   در این نوع بازار ابتدا مبادله پایاپای مستقیم ۱ شکل گرفت، بدین صورت که افراد، کالاها و خدمات گوناگون را با یکدیگر مبادله می کردند و سپس دوره پول کالایی ، یا مشخص نمودن یک نوع خاص از کالا به عنوان مبنای ارزش گذاری شروع شد و به وسیله آن مبادلات تهاتری یا پایاپای غیرمستقیم شکل گرفت. این کالای خاص در جوامع مختلف می توانست متفاوت باشد مانند پوست حیوانات، نمک، غلات و در مراحل پیشرفته تر نقره و طلا. سپس واحد پولی مورد پذیرش، به عنوان تسهیل کننده معاملات مورد استفاده قرار گرفت و از آن پس دوره پول اعتباری آغاز شد. در این بازار، ارزش هر کالا یا خدمت با مبلغی پول تعریف شده و عموما معاملات درون این بازار، تحت مکانیسمهای شناخته شده ای انجام می پذیرد. عرضه در این بازار بسیار متنوع بوده و انواع کالا و خدمات را هر چند نامشابه و غیر همگون، در آن می توان یافت. در بازار کالا و خدمات ، واحد پولی ، به عنوان واسطه معاملات می تواند در بخشهای مختلف بازار به راحتی جابهجا شود و محدودیتی برای آن وجود ندارد. در واقع ما می توانیم نقدینگی موجود خود را در بخشهای مختلف بازار و تحت قوانین و اصول آن به گردش دربیاوریم……

شرکتهای سهامی

     اصولا در مواقعی که برای آغاز یک فعالیت اقتصادی سرمایه لازم در اختیار نباشد ، می توان با ثبت یک شرکت سهامی و با مشارکت افراد دیگر این فعالیت را آغاز نمود . عمده مشخصات این شرکتها بر اساس قوانین ایران، عبارتست از….

 

 

پروژه مالی حسابداری تحلیل تکنیکال در بورس به کاملا تکمیل می باشد و شما باید بسته به فونت و اندازه مورد نظر شما برای آن فهرست تکمیل کنید ..

باتشکر از آقای ولید دورقی نویسنده این پروژه مالی حسابداری /پایان نامه حسابداری

این پروژه ۱۰۰ درصد کامل و آماده ارایه می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا