دانلود رایگان فرم درخواست کالا از انبار در اکسل

فرم درخواست کالا از انبار در اکسل

فرم درخواست کالا از انبار در اکسل

 

به درخواست کاربران سایت حسابداری در این پست برای شما فایل فرم درخواست کالا از انبار در اکسل را برای شما آماده کردیم . این فایل تهیه و تنظیم شده که میتوانید بسته به نیاز خودتون ویرایش کنید .برای دانلود و مشاهده توضیحات بیشتر فرم درخواست کالا از انبار در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

چرا با کمترین هزینه اکسل در حسابداری را یاد نمیگیرید؟

یادگیری نرم افزار اکسل یکی از اصلی ترین تخصص های مورد نیاز هر حسابداری می باشد و ما در آی آر حسابداران یک دوره آموزشی طراحی و تنظیم کردیم که در این دوره به صورت کاملا اصولی و به زبان ساده آن را آموزش دادیم و تمامی مباحث مربوط به اکسل را در پایان دوره به صورت تضمینی یاد خواهید گرفت . دوره آموزش اکسل در حسابدری کامل ترین دوره ای هست که تهیه و تنظیم شده و و در این دوره از قدم صفر تا سطح حرفه ای و پیشرفته این نرم افزار را آموزش دادیم . توصیه میکنم حداقل نظرات شرکت کننده ها را در خصوص این دوره مطالعه کنید و همین الان شروع کنید به یادگیری این نرم افزار.

فرآیند درخواست کالا از انبار:

فرآیند درخواست کالا از انبار جهت مدیریت درخواست‌های کالای واحدهای مختلف تدوین می‌شود. ابتدا واحد درخواست‌کننده لیست کالاهای درخواستی خود را تکمیل کرده و به مدیر واحد خود ارسال می‌کند. مدیر واحد درخواست‌کننده هم درخواست را بررسی می‌کند و در صورت نیاز به موارد اصلاحی کار را به شخص درخواست‌کننده برمی‌گرداند. در صورت عدم تایید درخواست هم موارد به اطلاع درخواست‌کننده می‌رسد. اگر درخواست تایید شود، کار به مدیر اداری ارسال می‌شود تا درخواست را بررسی و تایید کنند. پس از تایید درخواست توسط مدیر اداری، درخواست به واحد انبار ارسال می‌شود. واحد انبار بنا به موجودی انبار، اقدام به تحویل لیست کالاها می‌کند و مقادیر تحویلی را در سیستم وارد می‌کند.

موارد تحویل‌نشده هم در لیست کالاهای مورد نیاز جهت تامین و یا خرید وارد می‌شوند تا در نقطه‌های زمانی سفارش خرید توسط فرآیند خرید انجام شوند. موارد تحویل‌شده هم به اطلاع درخواست‌کننده می‌رسد و کالاهایی هم که نیاز به خرید دارند، به درخواست‌کننده زمانبندی اعلام می‌شود تا بنا به آن درخواست‌کننده در درخواست بعدی تقاضای کالای مورد نیاز کند.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۱۲ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل xls می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا