دانلود پروژه کار آفرینی فست فود فروشی آنلاین

دانلود پروژه کار آفرینی فست فود فروشی آنلاین

دانلود پروژه کار آفرینی فست فود فروشی آنلاین

تعداد صفحات ۲۶ صفحه
فرمت های پروژه pdf-DOCX
دسته بندی پروژه پروژه های کارآفرینی
فرستنده  این پروژه به سایت محمد علی آخش

 

 

مقدمه کامل پروژه

“فست فود(fast food)” یا “غذای حاضری” غذایی است که از رستوران‌های فست فود تهیه می‌شود. انواع ساندویچ، همبرگر، چیزبرگر و دیگر انواع برگرها، ماهی و می‌گوی سوخاری، هات‌داگ، فیلهٔ استیک گوشت یا مرغ، سیب‌زمینی سرخ کرده، مرغ سوخاری، ناگت مرغ، تاکو (نوعی غذای مکزیکی)، انواع پیتزا و انواع سالاد درفهرست غذای رستوران‌های فست فود به چشم می‌خورد. در این رستوران‌ها، غذای از پیش آماده را در مدت کوتاهی بعد از سفارش، به مشتری تحویل می‌دهند. خیلی از این رستوران‌ها، رستوران‌های واقعی نیستند، چون جایی برای نشستن و غذا خوردن ندارند. از این نظر بیشتر شبیه یک فروشگاه عرضهٔ مواد غذایی هستند. خیلی از رستوران‌هایفست فود بخشی از یک سازمان زنجیره‌ای هستند. از آنجایی که راه اندازی فروشگاه‌های فست فود نیاز به امکانات چندانی ندارد و فضای بزرگی هم نمی‌خواهد، نمونه‌های شخصی و مستقل آن، مخصوصا در کشورهایدرحال توسعه مثل کشور خودمان، رو به افزایش است. در مقابله با موج حملاتی که عل صنعت فست فود صورت می‌گیرد، صاحبان این صنعت پُرسود خیلی سعی کرده‌اند تا عبارت فست فود را از ذهن مردم پاک کنند و به جای آن عبارت (fast food) “رستوران‌های خدمات فوری” را جا بیندازند، اما مردم در سرتاسر دنیا به این نوع غذا می گویند: “فست فود”. اگرچه ترجمه این عبارت به فارسی همان “غذای حاضری” است، اما در این مطلب از همان عبارت آشنای فست فود استفاده کرده‌ایم. عبارت فست فود تبدیل به نماد زندگی مدرن و ماشینی شده است. جف آردر می‌گوید: ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که پیتزا زودتر از نیروی پلیس به خانه‌هایمان می‌رسد. نسل حاضر آمریکا را نسل فست فود می‌نامند، اما برخلاف آنچه فکر می‌کنیم، عرضهٔ سریع غذاهای حاضر و آماده، پیشینهٔ تاریخی دارد و مختص قرن حاضر نیست

 

محیط کسب وکار برای کار آفرینی فست فود فروشی آنلاین

عملیات طراحی این محصول نرم افزاری درمحل شرکت انجام میگیردوبرای پشتیبانی هاینرم افزاری  لازم نیازی به حضور درمنطقه نمی باشد.بلکه متخصصین به محل اسکانمشتری مراجعه نموده وپشتیبانی های لازم را انجام میدهند ویابه محیط شرکت بازگشتهوپس ازبرطرف سازی تغییرات لازم بر روی نرم افزار را به محل اسکان مشتری برده است. ضمنا ما در آی آر حسابداران برای شما کتاب و جزوه درس کارآفرینی را آماده کردیم که میتوانید آنها را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید.

 

فهرست بخش های پروژه کار آفرینی

  • فصل اول:مقدمه
  • فصل دوم:خلاصه طرح
  • فصل سوم:تجزیه وتحلیل صعنت
  • فصل چهارم:شرح فعالیت کارآفرینی
  • فصل پنجم:طرح تولید
  • فصل ششم:طرح بازاریابی
  • فصل هفتم:طرح سازمانی
  • فصل هشتم:ارزیابی ریسک
  • فصل نهم:طرح مالی

 

خلاصه مدیریتی /اجرایی برای این طرح توجیهی

با توجه به رشد روز افزونی که رایانه و مخصوصا اینترنت در زندگی جوامع بشری(مشخصا کشورایران)دارد،افزایش علاقه ومیل به استفاده از اینترنت غیر قابل انکاراست.کاربران رایانه مایل هستند تا بتوانند کارهای روز مره خود همچون خریدکتاب،انجام ثبت نام،مطالعه روزنامه،خریدگل،ارسال نامه،ملاقات دوستان و…..رابه صورت غیرحضوری انجام دهند وبا استفاده ازابزاری به نام اینترنت به تمام فعالیت های خود رسیدگی کنند.به این ترتیب نرخ رشد استفاده کنندگان ازاین کسب وکار درمیان فست فود فروشی هابه صورت روز افزون افزایش خواهد یافت.

 

برای دانلود فهرست این پروژه اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا