دانلود پروژه مالی بررسی صورتهای مالی شرکت سپه

دانلود پروژه مالی حسابدارای

 download-project-finance-accounting

دانلود پروژه مالی بررسی صورتهای مالی شرکت سرمایه گذاری سپه

تعداد صفحات ۶۶ صفحه
فرمت های پروژه DOCX
دسته بندی پروژه پروژه های مالی
نویسنده احمدرضا شهبازی

تا الان تعداد زیادی پروژه های مالی مرتبط با این پروژه قرار دادیم که شامل : ۱- :پروژه مالی سیستم حسابداری در شرکت بازرگانی دایتی ۲- :پروژه مالی سیستم حسابداری در شرکت بازرگانی جم گستر ۳-:پروژه مالی ۱۰۰ ثبت حسابداری در فایل اکسل ۴-:پروژه مالی رویداد های حسابداری شرکت مبل ۵-:پروژه مالی ثبت رویداد های یک شرکت به همراه صورتهای مالی در اکسل برای مشاهده و توضیحات هرکدام از پروژه های مالی روی عنوان آن کلیک کنید .همچنین برای برای مشاهده لیست تمامی پروژه های مالی حسابداری روی لینک رو به رو کلیک کنید . “لیست پروژه های مالی حسابداری

باتوجه به درخواست های کاربران در خصوص قرار دادن پروژه مالی مرتبط با صورت های مالی شرکت ها امروز برای شما یک پروژه تکمیل با موضوع  دانلود پروژه مالی برسی صورتهای مالی شرکت برای شما قرار دادیم . این پروژه به صورت کاملا اماده می باشد و شامل فایل های اضافی همچون صورت های مالی و صورت مالی میاندوره حسابرسی شده هم به صورت پی دی اف اضافه شده . همچنین مباحث به صورت کامل در فایل ورد پروژه اصلی ارایه شده است . این پروژه مالی حسابداری توسط جناب آقای احمدرضا شهبازی تهیه شده است . برای دانلود پروژه مالی حسابداری به ادامه مطلب بروید .

برای مشاهده همه پروژه های مالی حسابداری موجود در سایت روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود پروژه مالی حسابداری (کلیک کنید)

مقدمه پروژه مالی حسابداری :

صورتهای مالی همراه با یاد داشت های پیوست آن اطلاعات مالی حاصل از مدارک حسابداری واحد تجاری است و نشان دهنده منابع اقتصادی و تعهدات واحد مزبور و در تاریخ معین و تغییرات مربوط طی دوره منتهی به آن تاریخ ، طبق اصول پذیرفته شده حسابداری یا سایر مبانی جامع حسابداری غیر از اصول مزبور می باشد طبق این بیانیه پیش بینی های مالی از صورتهای مالی می باشند .

۱- تراز نامه   ۲- صورت سود و زیان ۳-صورت سود (زیان ) انباشته ۴- صورت گردش وجوه نقد ۵- صورت تغییرات در حقوق صاحبان سهام  ۶- صورت وضعیت داراییها و بدهیها و همراه با حقوق صاحبان سهام یا به تنهایی ۷- صورت در آمد و هزینه ۸- خلاصه وضعیت عملیات ۹- صورت عملیات برحسب خطوط تولید
 ۱۰-صورت دریافتها و پرداختهای نقدی

صورتهای مالی ممکن است برای یک شرکت یا موسسه گروهی از شرکتهای فرعی گروهی از شرکتهای وابسته یک موسسه غیر انتقاعی یک سازمان دولتی یک شرکت یک مالک یا موارد مشابه تهیه شود ….

این صحفه رو ببینید : متن های زیبا و جملات مناسب برای تقدیر و تشکر در پایان نامه

اهمیت و ضرورت پروژه مالی حسابداری

نظریه اینکه اینجانب دانشجوی رشته کاردانی حسابداری می باشم و مطالعه و آگاهی از نحوه صورتهای مالی بر اینجانب و کلیه دانشجویان الزامیست از این دو مطالعه و بررسی صورتهای مالی در شرکت سرمایه گذاری سپه را جهت بالا بردن اطلاعات شخصی خود انتخاب نموده ام زیرا نتیجه کار یک سیستم حسابداری ارائه صورتهای مالی به افراد برون سازمانی مثل بستانکاران سازمان بورس اوراق بهادار بانکداران و غیر می باشد از این رو بررسی و مطالعه ی صورتهای مالی یک شرکت واقعی را برخورد الزامی می دانستم ….

تاریخچه شرکت سرمایه گذاری سپه

  شرکت سرمایه ‏گذاری سپه (سهامی عام) در تاریخ ۲/۶/۷۰ توسط بانک سپه به صورت سهامی عام تأسیس و از مهرماه همان سال فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. شرکت در تاریخ ۱۹/۱۰/۱۳۷۱ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته و اولین بار سهام آن در تاریخ ۲۶/۱۲/۱۳۷۱ به مبلغ ۱۳۰۰ ریال معامله گردید. مرکز اصلی شرکت در تهران، خیابان آفریقا، خیابان آناهیتا، پلاک ۱۸می‏باشد…..

نقش صورتهای مالی اساسی در تحقق هدفهای حسابداری و گزارشهای مالی:

برای تحقق هدفهای حسابداری و گزارشگری مالی باید اطلاعات بسیار متنوعی درباره واحدهای تجاری فراهم آید که این نیز مستلزم تهیه و ارائه چندین صورت مالی است به بیان دیگر هدفهای گزارشگری مالی ایجاب می کند که مجموعه کاملی از چندین صورت مالی مجزا و در عین حال مرتبط با یکدیگر ، ارائه شود هر یک از صورتهای مالی اساسی به طور جداگانه و همچنین صورتهای مالی اساسی در مجموعه در تحقق هدفهای گزارشگری مالی نقش دارند علاوه بر این نقش اجزای متشکله هر یک از صورتهای مالی اساسی را در تامین هدفهای مزبور نباید نادیده گرفت هر یک از صورتهای کمتری ترکیب و به گونه ای ارائه کرد که به پیچیدگی اطلاعات ارائه شده منجر نشود .

تجزیه تحلیل صورتهای مالی :

صورتهای مالی یک واحد تجاری اطلاعات خلاصه شده ای از دارائیها و بدهیها و حقوق صاحبان سهام را در تراز نامه و در آمد و هزینه ها را در صورت سود و زیان ارائه می دهد در صورتی که این اطلاعات تجزیه و تحلیل شود امکان قضاوت نادرست درباره وضعیت مالی شرکت وجود خواهد داشت برای ارزیابی چگونگی وضعیت مالی

یک شرکت روشهای مختلفی وجود دارد که از جمله می توان تجزیه و تحلیل عمودی (درونی ) ، افقی (روند ) و محاسبه نسبتها را نام برد که اینجانب به بررسی تجزیه و تحلیل افقی پرداختم….

نتیجه گیری پروژه مالی حسابداری:

با توجه به تجزیه و تحلیل نسبتهای بدست آمده برای شرکت در سالهای ۹۴ و ۹۴  و ۹۵   به این نتیجه می رسیم: اولاً موقعیت نقدینگی شرکت خوب نیست زیرا در نسبت های جاری حداقل حدنرمال۵/۲ می باشد و او اعداد بدست آمده برای شرکت کمتر از حدنرمال بوده و این نشان دهنده ی این است که شرکت در پرداخت بدهی های خود با مشکل مواجه و در نسبت آنی حداقل حدنرمال ۱ می باشد که با توجه به اعداد بدست آمده نشان می دهد که شرکت برای پرداخت بدهی های خود با مشکل مواجه است اما در سال ۹۴  عدد بدست آمده از حد نرمال بیشتر بوده و نشان می دهد که شرکت از لحاظ وضعیت نقدینگی رو به رشد بوده و در پرداخت بدهی های خود مشکلی ندارد.
– از نظر گردش حسابهای دریافتی متوسط حد نرمال حداقل ۶/۴ و حداکثر ۶/۵ می باشد در این شرکت با توجه به حداقل و حداکثر حد نرمال نسبت شرکت در هر سه سال از متوسط صنعت بیشتر بوده بنابراین شرکت وضعیت منابعی دارد….

باتشکر فروان از مهندس احمد رضا شهبازی تهیه کننده این پروژه مالی حسابداری

این پروژه ۱۰۰ درصد کامل و آماده ارایه می باشد

‫13 دیدگاه ها

  1. زهراحاجی حسینی گفت:

    سلام وقتتون بخیر من یه پروزه میخام برای کارشناسی حسابداریبرای 3 ماه یه شرکت که طبق چرخه حسابداری رو میخاستم ولی متاسفانه واسه سه ماه رو پیدانکردم توسایتتون ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. خانم طاوسی - پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تمامی پروژه های سایت به صورت دوره ای مالی هستند . میتونید خودتون تاریخ ها رو تنظیم کنید برای سه ماه
      اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید از طریق پشتیبانی تلگرام سایت پیام بدید تا شما را راهنمای کنند
      موفق باشید

  2. سلام وقت بخیر در این پروژه ترازنامه و صورت های مای یک سال شرکت سپه وجود داره؟؟؟

  3. میخوام در حد کارشناسی باشه که یه وقت لو نریم خریداری شده.

    1. سلام وقت بخیر
      متوجه منظورتون نشدم ولی اگر نیاز به راهنمایی دارید از طریق پشتیبانی تلگرام سایت پییام بدید لطفا
      موفق باشید

  4. سلام پروژه ای که مربوط به شرکت دایتی است روچرازدین شرکت بازرگانی دایتی که یه سرکت تولیدی

    1. عارف نبی زاده گفت:

      سلام اون پروژه مربوط به سیستم خرید و فروش شرکت بستنی دایتی است جزئیات و توضیحات بیشتر به ادرس ایمیلتون ارسال شد . موفق باشید

      1. سلام عارف جان یه پروزه دانلود کردم نمیدونم رفته کجا

        1. عارف نبی زاده گفت:

          سلام
          اگر از طریق رایانه دانلود کردید پوشه Downloads در کامپیوتر خودتون بررسی کنید
          در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید از طریق راه های ارتباطی زیر تماس بگیرید
          برای تماس با تیم پشتیبانی میتوانید:

          ۱- ساعات اداری با شماره ۰۹۱۷۴۵۸۹۵۴۸ تماس بگیرید .
          ۲- در ساعات غیر اداری (۲۴ ساعته ) به شماره ۰۹۱۷۴۵۸۹۵۴۸ پیامک بزنید .
          ۳- ارتباط از طریق تلگرام با آی دی (۲۴ ساعته ) : irhesabdaran20

          موفق باشید

  5. لطفا در خصوص حسابرسی هم پروژه قرار بدید

    1. سلام . به زودی پروژه های بیشتری قرار میدیم.لطفا سایت رو معرفی کنید

  6. خیلی ممنون بابت پروژه و قیمتش
    تشکر از سایت ای ارحسابداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا