دانلود رایگان پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی

آموزش حسابرسی عملیاتی

پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی

تعداد اسلاید ها ۶۲ صفحه
فرمت های پروژه pptx
دسته بندی پروژه فایل های پاورپوینت حسابداری
تهیه کننده نفیسه یعقوب پور– لادن مویدی – محمد مدیری

مدیریـت را دانـش به کار گیـری مؤثـر و کارآمـد منابـع بـرای دستیابی بـه اهداف سازمان تعریف می کنند و این منابع معمولاً شامل سرمایه، نیروی کار و منابعی است که در اختیار سازمان قرار دارد. یک مدیر باید عملیات سازمان را در جهت رسیدن به حداکثر منافع برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل کند. در دنیای امروز مدیران مسئول و پیشتاز همواره تلاش می کنند از نظارت دقیق و ارزیابی عینی بر وظایف خود اطمینان لازم را به دست آورند تا در برابر موضوعهای پیش روی خود نیرومند و مسلط باقی بمانند و کارهای خود را درست و به موقع انجام دهند. بنابراین، آنان هیچگاه نباید در بهره گیری از خدمات کارشناسان و متخصصان خارج از سازمان خود برای تعیین مشکلات و ارائه راه حل آن تردید داشته باشد تا با استفاده از این خدمات به مؤفقیتهای روزافزون تری دست یابند. برای دانلود پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی به ادامه مطلب بروید .

 

انواع حسابرسی:

  • žحسابرسی صورتهای مالی
  • žحسابرسی رعایت
  • žحسابرسی عملیاتی
  • žحسابرسی داخلی
  • žحسابرسی قانونی

 

حسابرسی عملیاتی :

امروز در محیط اقتصادی که دارای نظامهای متعدد و ابعاد گوناگون است، مدیریت سازمانی تأکید فزاینده ای بر ارزیابی صرفه اقتصادی، کارآیی و اثر بخشی عملیات سازمانی دارد.حسابرسی عملکرد به عنوان ابزاری برای این ارزیابی به کار می رود.استفاده بهینه از منابع در واحدهای اقتصادی کشور به ویژه در بخش های دولتی و عمومی؛ مسئولیتی وجدانی ، رسالتی عقلی ، فریضه ای شرعی  و وظیفه ای ملی است و در سطح کلان اقتصادی منجر به  حفظ و حراست منابع کشور ارتقای بهره وری، تحصیل منافع افزون تر و در نتیجه رشد و شکوفایی اقتصادی می شود.

ارائه کنندگان خدمات حسابرسی عملیاتی:

در دنیای امروز، اغلب از حسابرسان مستقل و حسابرسان داخلی خواسته می شود تا عملیات واحد اقتصادی را ارزیابی کنند. بررسی علل تمایل روزافزون مدیران برای دریافت خدمات حسابرسی عملیاتی نشان می دهد که دو موضوع زیر بستر مناسبی برای انجام حسابرسی عملیاتی فراهم کرده است: .۱هدایت مدیران برای توجه بیشتر به رعایت صرفه اقتصادی، کارایی و اثربخشی. .۲ارتقای تجربیات حسابرسان مستقل در زمینه تشخیص و یافتن واقعیت های موجود در حسابرسی مالی، مشاوره مدیریت و ارائه رهنمودهای لازم به مدیران.

توجه: کاربران گرامی لطفا ادرس سایت ما را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۳۰۰ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا