دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر pdf

دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر pdf

کتاب آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر 

 

در پست های قبلی آموزش نرم افزار حسابداری نوسا و آموزش نرم افزار حسابداری محک و آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس را در سایت قرار دادیم و در این پست از سایت تخصصی دانشجویان و دانش آموزان حسابداری قصد داریم یکی دیگه از فایل های pdf آموزش نرم افزار های حسابداری را برای شما قرار بدهیم . آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر pdf موردی است که در این پست قصد داریم برای شما قرار بدهیم . شرکت نرم افزاری تدبیر از شرکت های باسابقه خوب در تولید نرم افزار های مالی و اداری است . این فایل در ۴۴ صحفه توسط شرکت نرم افزاری تهیه و تنظیم شده است. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید .

 

در دوره های آموزش صفر تا صد نرم افزار های حسابداری شرکت میکنید؟

ما در آی آر حسابداران دوره آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار ویژه بازارکار را تهیه و تنطیم کردیم که در این دوره به صورت کامل تمامی بخش های این نرم افزار حسابداری را برای اشخاصی که قصد یادگیری کامل نرم افزار های حسابداری را دارند و میخواهند جذب بازارکار شوند را آموزش دادیم که میتوانید از همین الان این دوره را تهیه و شروع به یادگیری کنید. ضمنا محصول آموزش نرم افزار هلو ویژه بازارکار هم روی سایت قرار گرفت که میتوانید در آن شرکت کنید.

 

درباره نرم افزار حسابداری تدبیر (شرکت پردازش موازی سامان)

شرکت پردازش موازی سامان در سال ۱۳۷۷ خورشیدی به همت تیمی از کارشناسان ارشد نرم‌افزار و حسابداری با هدف تولید نرم‌افزارهای مالی و اداری به ثبت رسید. پس از دو سال کوشش بدون وقفه این تیم موفق به ارائه اولین نسخه از نرم‌افزار مالی و اداری تدبیـــر گردید که سادگی طراحی، متحد الشکل بودن واسط کاربر و برخورداری از امکانات و ابزارهای مهم مورد نیاز برای حسابداران و مدیران مالی، از همان ابتدا مورد استقبال مخاطبان خود قرار گرفت. این استقبال سبب شد که واحد پشتیبان نرم‌افزار تدبیر روز به روز بزرگتر شده و بر امکانات این نرم‌افزار نیز بطور مدام افزوده گردد؛ روندی که هم اکنون نیز با قاطعیت و اولویت بالا ادامه دارد و در چشم انداز پردازش موازی سامان نیز سهم عمده ای را به خود اختصاص می‌دهد.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا ادرس سایت را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۵.۵۹ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫4 دیدگاه ها

  1. ساره نعمت گفت:

    اصلا خوب نبود فقط سرفصل اونم بدون توضیح من چندتافایل خواستم خریداری کنم که نشد

  2. با سلام آیا pdfآموزش حسابداری فروش نرم افزار تدبیر دارید لطف کنید ارسال کنید

    1. پشتیبانی سایت گفت:

      سلام
      در دسترس نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا