دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری پارمیس pdf

دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری پارمیس pdf

 آموزش نرم افزار حسابداری پارمیس pdf

در پست های قبلی سایت آی آر حسابداران برای شما آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر و آموزش نرم افزار حسابداری نوسا و آموزش نرم افزار حسابداری محک و آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس را در سایت قرار دادیم و همچنین فیلم آموزش صفر تا صد نرم افزار سپیدار و آموزش نرم افزار حسابداری هلو هم روی سایت قرار گرفت که میتوانید با کلیک کردن روی عنوان هر کدام به صحفه دانلود آنها بروید و آنها را به رایگان دانلود کنید . اما در این پست از سایت برای شما آموزش یکی از نرم افزار های حسابداری را آماده کردیم که طرفداران زیادی هم دارد. نرم افزار حسابداری پارمیس یکی از نرم افزار های حسابداری با سابقه درخشان می باشد که برای شما آموزش آن را تهیه کردیم . برای بررسی توضیحات بیشتر و دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری پارمیس در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید .

 

درباره شرکت نرم افزار حسابداری پارمیس :

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال ۱۳۸۳ و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت ۲۲۹۹۸۴ ثبت گردید و نقش جدی تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند. علاوه بر این محصولات جانبی مرتبط چون آنتی ویروس، خدمات اینترنت و طراحی سایت برای رضایت مندی بیشتر مشتریان ارائه می گردند. همچنین با هدف کمک به جامعه دانشجویی و آموزشگاهها و یا کسب و کار های کوچک محصولات، ارزشمند و هدف گذاری شده به صورت رایگان یا بسیار ارزان عرضه می شوند. فناوری اطلاعات پارمیس با تلاش هایی از این دست، توانسته رضایتمندی درصد قابل توجهی از مشتریان خود را جلب نماید. در همین راستا در طی بیش از یک دهه فعالیت، پارمیس در جشنواره ها و همایش های گوناگونی توان خود را در معرض داوری خبرگان قرار داد و با کسب چندین و چند عنوان معتبر در سال ۹۱ پرافتخارترین شرکت نرم افزاری ایران لقب گرفت.

 

فایل های آموزش نرم افزار حسابداری پارمیس :

این فایل های آموزش نرم افزار حسابداری پارمیس توسط شرکت نرم افزاری پارمیس تهیه و تنظیم شده است.شامل دو فایل به صورت پی دی اف و پاورپوینت می باشد که مربوط به آموزش بستن حسابها در پایان سال در نرم افزار حسابداری پارمیس می باشند که در ۵۸ صحفه (فایل پی دی اف ۱۴ صحفه و پاورپوینت ۴۴صحفه) تهیه و تنظیم شده است . در صورت امکان در اینده فایل های آموزشی بیشتری در خصوص نرم افزار حسابداری پارمیس برای شما قرار خواهیم داد و برای مشاهده و دانلود آموزش سایر نرم افزار های حسابداری روی لینک ” آموزش رایگان نرم افزار حسابداری ” کلیک کنید .

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۲.۱۵مگابایت
» منبع : سایت و کانال تلگرام نرم افزار پاتریس
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارAdobe PDF Reader l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و تشکر بابت سایت خوبتون.
    فایل پی دی اف آموزشی پارمیس رو رایگان گذاشتین برای دانلود و زیرش نوشتین کپی برداری حرام است.
    لااقل فرشی بزارین که بتونیم به صورت حلال بخریم.
    ما چیکار کنین؟

    1. پشتیبانی سایت گفت:

      با سلام و تقدیم احترام
      اون جمله برای سایر سایت ها و وبلاگ ها نوشته شده و کاربران آی آر حسابداران اجازه کپی و استفاده از فایل ها را دارند.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا