چطور اعداد منفی در اکسل داخل پرانتز قرار بگیرد

چطور اعداد منفی در اکسل داخل پرانتز قرار بگیردچطور اعداد منفی در اکسل داخل پرانتز قرار بگیرد

ما حسابدارا موقعی که داریم صورت های مالی تهیه میکنم یا اعداد رو توی محاسبات خودمون وارد میکنیم، اگر عدد منفی باشه اون رو توی پرانتز قرار میدیم. و این عمل توی اکسل هم طرفدار های زیادی داره که میخوان اعدادشون اگر منفی یا زیان ده بود توی اکسل هم توی یک پرانتز قرار بگیره ، توی این آموزش به شما یاد میدیم که به چه صورت اعداد منفی خودتون رو توی پرانتز قرار بدید.

 

قراردادن اعداد منفی داخل پرانتز در اکسل نسخه آخر به صورت فیلم آموزشی

دانلود رایگان این فیلم اموزشی – کلیک کنید

آموزش اکسل ویژه دانشجویان و حسابداران

ما یک دوره آموزشی تهیه و تنظیم کردیم که در این دوره به صورت کامل و حرفه ای نحوه کاربرد اکسل را یاد میگیرید. در این دوره که از قدم صفر می باشد شما ابتدا با نرم افزار اکسل و بخش های مختلف آن و کاربرد های آن ها اشنا میشود و بعد از آن کاربرد اکسل در حسابداری را به صورت کامل یاد میگیرید و به صورت کاملا حرفه ای یاد میگرید از اکسل در امور حسابداری استفاده کنید. شما میتوانید از توضیحات بیشتر دوره آموزش اکسل در حسابداری را مشاهده و بررسی کنید. همچنین اطلاعات کامل سرفصل های این دوره آموزشی را میتوانید قبل از تهیه و شرکت در دوره بررسی کنید.

لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید
    ممنون روشی که گفتید عالی بود.

    1. آقای امیری - پشتیبانی گفت:

      سلام سلامت باشید
      پیشنهاد میکنم در کانال تلگرام سایت عضو بشید
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا