تخفیف روز حسابدار (15 آذر روز حسابداری)

تخفیف روز حسابدار (15 آذر روز حسابداری)

تخفیف روز حسابدار (۱۵ آذر روز حسابداری)

 

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت دوستان و همراهان گرامی سایت تخصصی آی آر حسابداران، ضمن تبریک روز ملی حسابداری در این پست قصد داریم در روز حسابداری در کنار شما باشیم و به مناسبت این روز بزرگ یک تفیف ویژ برای شما قرار بدهیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

روز حسابدار چه روزیه ؟

در تقویم جهانی روزهای دوم تا هشتم دسامبر را روز جهانی حسابدار نامیده اند اما در تقویم کشور ما روز ۱۵ آذر که البته روز پنجم ماه دسامبر می باشد را روز حسابدار نامیده اند ، به این علت که در تقویم ما روزی به این نام وجود نداشت ، با تقاضای فدراسیون بین المللی حسابداران روزی را به نام روز حسابدار اعلام کردند . در این روز نقش اساسی قشر حسابداران در پیشرفت مالی و سلامت حساب ها مورد بررسی قرار می گیرد و در مراکز دانشگاهی از حسابداران نمونه و برتر تجلیل می کنند .

تخفیف روز حسابدار (15 آذر روز حسابداری)

تبریک روز حسابدار به تمامی دانش آموختگان و حسابداران ایران و جهان

ما در آی آر حسابداران این روز بزرگ را به تمامی دانشجویان و دانش آموزان و حسابداران و حسابرسان و مدیران مالی سراسر کشور تبریک میگویم و برای شما بهترین ها را آرزو میکنیم و امیدوارم تمام ارقامتون تراز باشه و با هیچ کسری ای مواجه نباشید. در ادامه میتوانید از کد تخفیف ویژه روز حسابدار استفاده کنید.

 

 

تخفیف روز حسابدار (15 آذر روز حسابداری)

یک هدیه ویژه برای روز حسابدار

ما در آی آر حسابداران دوره های آموزشی ویژه بازارکار حسابداری تهیه و تنظیم کردیم و در تاریخ ۱۵ آذر و هفته حسابداری شما میتوانید با یک تخفیف ویژه در این دوره های آموزشی شرکت کنید. کد تخفیف هفته حسابداری : ۱۵AZAR  می باشد که در ادامه برای شما توضیح میدهیم.

کد تخفیف :  ۱۵AZAR

مشاهده دوره های آموزشی و محصولات – کلیک کنید

 

تمامی دوره های بالا ویژه ورود به بازارکار حسابداری می باشد و بهترین انتخاب دانشجویان و دانش آموزان و حسابدارانی می باشند که قصد یادگیری صحیح و اصولی مهارت های حسابداری را دارند، می باشد.و با استفاده از کد تخفیف روز حسابدار میتوانید در این دوره ها شرکت کنید

همیشه شاد و سلامت و پیروز باشید

‫6 دیدگاه ها

    1. خانم طاوسی - پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      این تخفیف برای روز حسابدار هست و در حال حاضر غیرفعال می باشد
      برای اطلاع از تخفیف ها در کانال تلگرام سایت آی آر حسابداران عضو باشید
      موفق باشید

  1. سلام ممنون بابت تخفیف ها و دوره های آموزشی خوبتون

    1. خانم طاوسی - پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا آی آر حسابداران را به دیگران معرفی کنید
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا