دانلود رایگان جزوه کتاب حسابداری میانه 1

دانلود رایگان جزوه کتاب حسابداری میانه 1

دانلود رایگان جزوه کتاب حسابداری میانه ۱

منبع جزوه :کتاب حسابداری میانه ۱ جمشید اسکندری و کتاب حسابداری میانه ۱ حسن همتی

 در پست قبل کتاب حسابداری میانه ۲ حسن همتی را برای شما قرار دادیم و در این بخش از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران در بخش کتاب ها و جزوات  برای شما جزوه کتاب حسابداری میانه ۱  را آماده کردیم. کتاب حسابداری میانه یکی از مهم ترین کتاب های دوره کارشناسی رشته حسابداری می باشد، و در روز های گذشته تقاضا های زیادی از سمت کاربران داشتیم در خصوص قرار دادن جزوات مرتبط با این درس  در این پست برای شما یک جزوه کامل و با کیفیت آماده کردیم . منبع اصلی این جزوه کتاب حسابداری میانه ۱ جمشید اسکندری و کتاب حسابداری میانه ۱ حسن همتی می باشد البته سرفصل ها ارایه شده در تمامی کتاب ها یکی است و این جزوه تمامی سرفصل های اصلی را شامل می شود . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان جزوه کتاب حسابداری میانه ۱ در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

شرکت های سهامی عام و سهامی خاص در کتاب حسابداری میانه ۱ :

شرکت سهامی عام : شرکت سهامی عام شرکتی است که موًسسین آن قسمتی از سرمایه ی شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تاًمین می کنند. شرکت سهامی عام کامل ترین نوع شرکت سهامی است و مسلم است برای انجام امور مهمه از قبیل استخراج معادن و تجارت با کشورهای خارج و تاسیس کارخانجات و ایجاد سدها و بانک ها تشکیل می شود که سرمایه ی فردی کفاف آن را نمی دهد.از آن جا که شرکت سهامی عام برای جلب سرمایه های مهم ایجاد می شود و لازم است تعداد قابل ملاحظه ای شریک گرد هم جمع شوند.

شرکت سهامی خاص : شرکت سهامی خاص شرکتی است که تمام سرمایه ی آن توسط موسسین تامین گردیده است  ، مواد اصلاحی قانون تجارت  با تشریفاتی کمتر و اموری ساده تر که طبعاً شرکا کمتری دارد  ، یک نوع شرکت سهامی مقرر داشته که شرکت سهامی خاص نامیده می شود.سرمایه ی شرکت سهامی خاص نباید کمتر از یک میلیون باشد.در صورتی که به عللی سرمایه ی شرکت تقلیل پیدا کند باید شرکا در ظرف یکسال آن را جبران کنند .در غیر این صورت شرکت را به نوع دیگر از شرکت ها از قبیل با مسئولیت محدود یا تضامنی تبدیل نمایند.

 

آموزش تهیه صورت مغایرت بانکی را رایگان دریافت کنید :

بحث تهیه صورت مغایرت های بانکی یکی از موارد دشوار میانه ۱ و ۲ می باشد که خیلی از دانشجویان در این موارد مشکل دارن به همین دلیل آی آر حسابداران یک کتاب آموزشی برای این فصل تهیه و به رایگان در اختیار دانشجویان قرار داده است شما هم میتوانید با دانلود و مطالعه این کتاب آموزش صورت مغایرت بانک این مبحث راه بهتر و راحت تر یاد بگیرید . این کتاب به صورت آموزش محور و همراه با مثال ها و توضیحات می باشد برای دانلود روی لینک رو به رو کلیک کنید . “آموزش تهیه صورت مغایرت بانکی

توجه:کاربران گرامی لطفا ادرس سایت را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۱.۸۳ مگابایت
» رمز فایل : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل PDF می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارAdobe PDF Readerاستفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
کپی برداری از مطالب تنها با اجازه مدیر امکان پذیر می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫7 دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر.من جزوه رو دانلود کردم عالیه.فقط دو قسمت به مشکل برخوردم اینکه صفحه ی هفت اون سی درصد توی محاسبات پایین صفحه از کجا اومد ؟

    و صفحه ی یازده : چهار درصد از کجا اومد که با دوازده درصد جمع شد ؟

  2. ببخشید الان این جزوه کل میانه هست یا فقط میانه1 هستش؟

    1. جناب نبی‌زاده، سلام.
      خسته نباشید.
      یک سؤالی داشتم مدتی هست ذهنم رو درگیر خودش کرده.
      به‌عنوان شخصی که رشته‌ش «حسابداری» نبوده باشه و داره کلاس‌های مرتبط رو در آموزشگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای (بازارکار) می‌گذرونه، چه پیشنهادی دارید!
      کتب دوران کارشناسی رو بخونم؟
      می‌دونید، ترس دارم که موقع درخواست کار و حتی حین کار به علت نداشتن پایهٔ حسابداری نتونم به مشکلات احتمالی برسم!
      چون وقتی کتب اصول حسابداری ۱ تا ۳، حسابداری پیشرفته ۱و ۲، حسابداری صنعتی ۱ تا ۳ و حسابداری میانه ۱ و ۲ رو نگاهی گذرا می‌ندازم، احساس می‌کنم سر کار حتماً به مشکل می‌خورم…

  3. نرم افزار حضور و غیاب گفت:

    مطالب جالب و کاربردی بود.خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا