دانلود رایگان جزوه اصول حسابداری 1

دانلود جزوه اصول حسابداری 1

دانلود رایگان جزوه اصول حسابداری ۱

جزوه اصول حسابداری ۱ + نمونه سوالات عملی

 

در پست های قبلی سایت تعداد زیادی جزوه حسابداری مرتبط با اصول حسابداری برای شما قرار دادیم که میتوانید از طریق بخش کتاب ها و جزوات حسابداری آنها را به صورت رایگان دانلود کنید . در این پست از آی آر حسابداران برای شما جزوه درس اصول حسابداری ۱ را آماده کردیم . این جزوه در ۱۰۲ صفحه و باکیفیت بالا توسط جناب آقای منصور نوری تهیه و تنظیم شده که توسط استاد حسین اسماعیلی تدریس می شود. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود جزوه اصول حسابداری ۱ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

مقدمه ای بر حسابداری و اصول حسابداری ۱

حسابداری یک سیستم اطلاعاتی است که با فراهم کردن اطلاعات لازم کمک می کند تا سرمایه گذارها، اعتبار دهندگان، مدیران و دولت نسبت به مسائل اقتصادی بهتر بتوانند تصمیم بگیرند. برای مثال اگر شخصی بخواهد در شرکتی سرمایه گذاری کند، تمایل دارد که وضعیت مالی آن شرکت و یا نتایج عملیات آن شرکت را در طی سالهای قبل بداند. موضوعاتی که بصورت گزارش های مالی توسط حسابداران تهیه می شود. حسابداری به منظور جوابگویی به نیازهای انسان بوجود آمده است به همین دلیل با گذشت زمان و به موازات گسترش فعالیتهای اقتصادی و افزایش پیچیدگی آن، هدفها و روشهای حسابداری برای جوابگویی به نیازهای اطلاعاتی، توسعه یافته است چرا که اشخاص، شرکتها و دولت برای تصمیم گیری در مورد توزیع مناسب منابع مالی نیاز به اطلاعاتی قابل اتکا دارند که این اطلاعات را به یاری حسابداری می‌توان بدست آورد.

 

درس اصول حسابداری ۱یکی از مهم ترین درس های دانشگاهی :

درس اصول حسابداری یک یکی از اصلی ترین دروس تخصصی حسابداری می باشد که مقدمه ای برای یادگیری سایر دروس حسابداری می باشد و تمامی دانشجویان باید این درس رو به خوبی یادبگیرند. این جزوه یکی از جزوه های بسیار خوب برای این درس می باشد که به صورت خلاصه سرفصل های این درس را در خودگنجانیده است و شامل نمونه مثال ها و ثبت های عملی هم می باشد. برای دانلود رایگان این فایل در ادامه این صفحه با ماهمراه باشید.

 

 آشنایی با حسابداری مالی

این نوع از حسابداری  را می توان حسابداری گزارش نیز نامید. زیرا هدف اصلی در این نوع از حسابداری، تهیه صورتهای مالی اساسی می‌باشد که مورد نیاز استفاده کنندگان از این صورتهای مالی است. شاید بتوان گفت که دلیل اصلی پیدایش این نوع حسابداری، اصل تفکیک شخصیت می‌باشد. این اصل امکان مشارکت صاحبان سرمایه ای را که به تجارت نمی پرداختند ممکن ساخت و به این شکل باعث رشد و توسعه بنگاه های تجاری شد. این نوع از مشارکت باعث پیدایش سهام و بازار بورس شد. البته دلیل اصلی ایجاد بازار بورس را می توان، افزایش شمار شرکتهای سهامی دانست. از طریق لینک زیر جزوه اصول حسابداری ۱ را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۱.۵ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلpdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫4 دیدگاه ها

  1. خیلی عالی و جامع بود. از لطف شما سپاسگزارم

    1. خانم طاوسی - پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتون معرفی کنید
      موفق باشید

  2. دیدگاه من یک دیدگاه کلی به دنیا است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا