دانلود پروژه مالی چرخه حسابداری شرکت بازرگانی + 40 ثبت روزنامه

دانلود پروژه مالی چرخه حسابداری شرکت بازرگانی

دانلود پروژه مالی چرخه حسابداری شرکت بازرگانی + ۴۰ ثبت روزنامه

تعداد صفحات ۳۹
تعداد ثبت روزنامه ۴۰ ثبت حسابداری
فرمت های پروژه word
دسته بندی پروژه پروژه مالی حسابداری
تهیه کننده عارف نبی زاده

در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری برای شما یک پروژه مالی آماده کردیم . این پروژه در فایل word تنظیم شده است که شاید تعدادی رویداد مالی برای یک شرکت بازرگانی است و بعد از آن چرخه حسابداری شرکت بازرگانی بر اساس آن تهیه و تنظیم شده است . برای بررسی جزئیات بیشتر و دانلود پروژه مالی چرخه حسابداری یک شرکت بازرگانی در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید .

 

برخی از پروژه های مالی مرتبط با این پروژه مالی حسابداری شامل موارد زیر :

برای مشاهده و دانلود هر یک از پروژه های مالی روی عنوان ان کلیک کنید همچنین برای مشاهده و دانلود لیست کاملا پروژه های مالی سایت روی لینک رو به رو کلیک کنید . “ مشاهده لیست کامل پروژه های مالی سایت

 

فهرست پروژه مالی چرخه حسابداری شرکت بازرگانی :

  • چکیده
  • مقدمه
  • تاریخچه
  • رویداد های پروژه (۲۰ رویداد)
  • سند های حسابداری (۲۰ سند)
  • ثبت های روزنامه ( ۴۰ ثبت حسابداری)
  • حساب های دفتر کل
  • تراز آزمایشی اولیه
  • اصلاحات دوره مالی
  • تراز آزمایشی اصلاح شده
  • صورت حساب سود و زیان
  • صورت حساب سرمایه
  • بستن حساب های موقت
  • تهیه ترازنامه
  • تهیه تراز آختتامی
  • بستن حساب های دائمی
  • تهیه تراز آفتتاحی
  • افتتاح حساب ها در سال جدید

توضیحات بیشتر و دانلود پروژه مالی چرخه حسابداری شرکت بازرگانی :

در ادامه مطلب در آی آر حسابداران قصد داریم تصاویر مختلف و توضیحات بیشتری در خصوص این پروژه مالی ارایه بدیم . برای بررسی توضیحات بیشتر و خرید و دانلود پروژه مالی حسابداری در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

مقدمه پروژه مالی چرخه حسابداری شرکت بازرگانی :

حسابداری یک سیستم اطلاعاتی است که با فراهم کردن اطلاعات لازم کمک می کند تا سرمایه گذارها، اعتبار دهندگان، مدیران و دولت نسبت به مسائل اقتصادی بهتر بتوانند تصمیم بگیرند. برای مثال اگر شخصی بخواهد در شرکتی سرمایه گذاری کند، تمایل دارد که وضعیت مالی آن شرکت و یا نتایج عملیات آن شرکت را در طی سالهای قبل بداند. موضوعاتی که بصورت گزارش های مالی توسط حسابداران تهیه می شود. حسابداری به منظور جوابگویی به نیازهای انسان بوجود آمده است به همین دلیل با گذشت زمان و به موازات گسترش فعالیتهای اقتصادی و افزایش پیچیدگی آن، هدفها و روشهای حسابداری برای جوابگویی به نیازهای اطلاعاتی، توسعه یافته است چرا که اشخاص، شرکتها و دولت برای تصمیم گیری در مورد توزیع مناسب منابع مالی نیاز به اطلاعاتی قابل اتکا دارند که این اطلاعات را به یاری حسابداری می‌توان بدست آورد….

 

رویداد های پروژه مالی چرخه حسابداری شرکت بازرگانی :

این پروژه برای یک شرکت بازرگانی تهیه و تنظیم شده است و شامل ۲۰ رویداد می باشد برای نمونه میتوانید چند مورد از این رویداد ها را در تصویر زیر بررسی کنید .

دانلود پروژه مالی چرخه حسابداری شرکت بازرگانی

سند های حسابداری پروژه مالی چرخه حسابداری شرکت بازرگانی :

در این پروژه برای هر رویداد مالی یک سند حسابداری تهیه و تنظیم شده است که در تصویر زیر میتوانید نمونه سند حسابداری را بررسی کنید

سند های حسابداری پروژه مالی چرخه حسابداری شرکت بازرگانی :

ثبت های حسابداری پروژه مالی چرخه حسابداری یک شرکت بازرگانی :

این پروژه شامل ۴۰ ثبت حسابداری می باشد که شامل ثبت های اصلی رویداد ها ، ثبت های اصلاحات ، ثبت های مربوط به بستن حساب ها و افتتاح حساب ها می باشند در ادامه مطلب میتوانید چند نمونه از این ثبت های حسابداری را ببینید .

ثبت های حسابداری پروژه مالی چرخه حسابداری یک شرکت بازرگانی :

حساب های دفتر کل این پروژه مالی حسابداری :

در این پروژه مالی حساب های دفتر کل به بهترین شکل ممکن تهیه و تنظیم شده است که در تصویر زیر میتوانید یک نمونه از حساب های دفتر کل این پروژه حسابداری را ببینید .

حساب های دفتر کل این پروژه مالی حسابداری :

تراز آزمایشی اولیه این پروژه مالی حسابداری :

تراز آزمایشی و ترازآزمایشی و اصلاحات این پروژه به صورت کاملا تکمیل می باشد که در تصویر زیر میتوانید ترازآزمایشی اولیه این پروژه مالی را بررسی کنید .

تراز آزمایشی اولیه این پروژه مالی حسابداری :

صورت حساب سود و زیان و صورت حساب سرمایه شرکت بازرگانی :

این صورت حساب به صورت کاملا جدول بندی و قابل ویرایش تهیه و تنظیم شده است که در تصویر زیر میتوانید صورت حساب سود و زیان این شرکت بازرگانی را ببینید .

صورت حساب سود و زیان و صورت حساب سرمایه شرکت بازرگانی :

ترازنامه و تراز اختتامی و تراز افتتاحی پروژه مالی چرخه حسابداری :

در فایل ورد این پروژه حسابداری ترازنامه و ترازافتتاحی و تراز اختتامی به صورت کاملا جدول بندی تهیه و تنظیم شده است که در زیر میتوانید ترازنامه این شرکت را بررسی کنید .

ترازنامه و تراز اختتامی و تراز افتتاحی پروژه مالی چرخه حسابداری :

 

توضیحات تکمیلی پروژه : اطلاعات و رویداد های مالی و مبالغ استفاده شده در این پروژه تماما فرضی می باشد و شما بعد از خرید میتوانید تمامی فایل را ویرایش و مبالغ را به مبالغ دلخواه یا نام شرکت و موسسه تغیر بدهید .

این پروژه به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل و آماده ارایه می باشد.

‫10 دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید میشه یه توضیح بدید مگر شما کل پ پ اجاره را تو سود نیوردید ولی تو تراز300000را اوردید که میره رو هزینه سال بعد بنابراین نیابد به جای کل پ پ اجاره 900000 را بیارید تو سود و زیان

    1. سلام وقت بخیر
      هزینه اجاره ماه اول 300 هزار بود که پرداخت شده و برای هزینه اجاره ماه های اینده مبلغ 1200 تومان پیش پرداخت شده که در نهایت در پایان دوره مالی از این مبلغ 1200 تومان فقط 300 تومان مانده و بقیه پیش پرداخت که مبلغ 900 تومان هست با یک ثبت اصلاحی هزینه شده و در نهایت در صورت سود و زیان هزینه اجاره شامل اجاره ماه اول که 300 تومان بوده در نظر گرفته شده 900 تومان هم به عنوان هزینه های اجاره ماه های اینده بوده که این دوتا رو جمع بزنید میشه 1200 تومان هزینه اجاره که در صورت سود و زیان اومده و از مبلغ پیش پرداخت ما هم فقط 300 تومان باقی مونده که به وسیله تراز اختتامیه منتقل شده به سال بعد …
      موفق باشید

  2. سلام
    من یه پروژه حسابداری کامل میخام که صفر تا صد عملیات حسابداری را به روش دائمی انجام داده باشه نه ادواری (مثلا خرید در حساب موجودی کالا ثبت شده باشه).
    ممنون

    1. سلام با پشتیبانی تلگرام تماس بگیرید تا براتون به صورت اختصاصی تهیه کنن
      آیدی پشتیبانی سایت :
      irhesabdaran20

  3. سلام
    من ی پروژه حسابداری کامل (صفر تا صد عملیات حسابداری و لیست مغایرت گیری) از یک شرکت تولید موا غذایی میخواستم . ترجیحا با 100 ثبت حسابداری

    1. پشتیبانی سایت گفت:

      لطفا سایت را به دوستانتون معرفی کنید

  4. سلام خدمت مدیریت سایت
    پروژه واقعا بدون نقصه و دقیقا همونه که دنبالش بودم

    1. پشتیبانی سایت گفت:

      دورد
      لطفا سایت رو به دوستانتون هم معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا