آموزش نحوه ثبت سند حسابداری در نرم افزار رافع 1400

آموزش نحوه ثبت سند حسابداری در نرم افزار رافع 1400

ثبت سند رویداد ها حسابداری در نرم افزار رافع ۱۴۰۰

ما به عنوان یک حسابدار باید عملیات مربوط به شرکت و سند های حسابداری را به صورت روزانه در نرم افزار ها ثبت کنیم تا در هر بازه زمانی که قصد داشتیم بتوانیم گزارش های حسابداری را تهیه کنیم. در نرم افزار رافع شما میتوانید در بخش عملیات حسابداری و با انتخاب گزینه مربوط به صدور سند دستی عملیات مربوط به رویداد های حسابداری خودتون را در نرم افزار ثبت کنید. این فیلم بخش کوچکی از دوره نرم افزار حسابداری رافع می باشد. از طریق لینک های زیر میتوانید فیلم مربوط به آموزش نرم افزار رافع ۱۴۰۰ را مشاهده و دانلود کنید.

 

فیلم آموزش نرم افزار رافع ۱۴۰۰ – بخش اول

دانلود رایگان فیلم – کلیک کنید

آموزش بعدی رافع را رایگان مشاهده کنید !

ما در یک پست آموزشی دیگران فیلم آموزش نحوه تهیه صورت های مالی در نرم افزار رافع را به صورت کامل اموزش دادیم که شما میتوانید این فیلم آموزشی را مشاهده و یا دانلود کنید. تهیه صورت های مالی در نرم افزار های حسابداری یکی موارد مهمی می باشد که حسابداران در طی دوره مالی یا در پایان دوره مالی به آن نیاز دارند. توصیه میکنیم این فیلم آموزشی را مشاهده کنید

 

در این بخش از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما فیلم آموزش نرم افزار رافع را قرار دادیم . این آموزش بخشی از دوره جامع آموزش نرم افزار حسابداری رافع می باشد که میتوانید فیلم های این دوره را به صورت کامل از سایت تهیه و استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا