آموزش نحوه ثبت سند حسابداری در نرم افزار هلو

آموزش نحوه ثبت سند حسابداری در نرم افزار هلو

فیلم آموزش نحوه ثبت سند حسابداری در نرم افزار حسابداری هلو

حسابداران باید در طی دوره های مالی رویداد ها و سند های حسابداری را به ترتیب تاریخ وقوع در نرم افزار های حسابداری وارد کنند تا بتوانند در بازه زهای زمانی مورد نیاز از رویداد های مالی گزارش های مالی را تهیه کنند.ما در این این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما فیلم آموزش نحوه ثبت سند های حسابداری را در نرم افزار حسابداری هلو آموزش دادیم که میتوانید در ادامه مطلب این فیلم آموزشی را مشاهده و به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود رایگان فیلم آموزش نرم افزار هلو – کلیک کنید

 

درباره نرم افزار های حسابداری و یادگیری این نرم افزار ها :

ما در سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران بهترین نرم افزار های حسابداری را به زبان ساده در طی بسته های آموزشی ارایه کردیم که دانشجویان حسابداری میتوانند برای یادگیری این مهارت ها از این دوره های آموزشی استفاده کنند. تا به امروز بسته های آموزشی : آموزش نرم افزار سپیدار   آموزش نرم افزار هلو   و آموزش نرم افزار رافع و آموزش نرم افزار اکسل برای حسابداری در سایت آی آر حسابداران ارایه شده است که تمامی دانشجویان و دانش آموزان و علاقه مندان میتوانند برای یادگیری این مهارت ها از این بسته ها استفاده کنند. در حال حاضر این بسته ها با تخفیف ویژه ارایه میشوند که شما میتوانید از آنها استفاده کنید.

 

✔ لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر
    عالی بود لطفا فیلم های بیشتری قرار بدید

  2. سمیرا صادقی گفت:

    برای نرم افزار پارسیان هم آموزش بزارید

    1. سلام وقت بخیر
      در صورت امکان در اینده در این خصوص آموزش های منتشر میکنیم. لطفا کانال تلگرام یا سایر شبکه های اجتماعی سایت را دنبال کنید
      سربلند و سلامت باشید

  3. عالی بود خسته نباشید

  4. سلام
    ممنون بابت فیلم های که قرار میدید ولی چرا دیگه جزوه و کتاب قرار نمیدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام
      بیش از صدها جزوه و کتاب آموزشی روی سایت قرار گرفته که میتونید استفاده کنید. اگر جزوه یا فایل خاصی مد نظرتون هست میتونید اعلام کنید تا در صورت امکان روی سایت قرار بدیم
      سربلند و سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا