دانلود پاسخ سوالات آخر فصل کتاب تئوری حسابداری 1 دکتر شباهنگ

دانلود پاسخ سوالات آخر فصل کتاب تئوری حسابداری ۱ دکتر شباهنگ

دانلود رایگان جواب سوالات آخر فصل کتاب تئوری حسابداری ۱ دکتر رضا شباهنگ

 

در یکی از پست های قبلی سایت آی آر حسابداران کتاب تئوری حسابداری ۱ دکتر شباهنگ را برای شما قرار دادیم که میتوانید فایل این کتاب را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید و در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما جواب سوالات پایان فصل های کتاب تئوری حسابداری دکتر شباهنگ را آماده کردیم . این پاسخنامه ها در ۱۱ فایل ورد تهیه و تنظیم شده است که میتوانید آنها را به صورت مستقیم از سایت دانلود و استفاده کنید. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود نمونه سوالات تئوری حسابداری دکتر شباهنگ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

پاسخنامه تشریحی و تستی کتاب تئوری حسابداری ۱ شباهنگ

این پاسخنامه به صورت تستی و تشریحی می باشد و در ۱۱ فایل ورد تنظیم شده که هر فایل مربوط به یک فصل می باشد که فایل ها مطابق با شماره هر فصل شماره گذاری شده است و برای راحتی کاربران فایل با فرمت ورد قرار گرفته است.که میتوانید در صورت نیاز آنها را ویرایش کنید.

 

پاسخ سوال ۱۱ فصل یک کتاب تئوری حسابداری دکتر شباهنگ

اندازه گیری در حسابداری یعنی انتساب یک مبلغ به یک ویژگی از اقلامی که اندازه گیری می شودولی محاسبه نوعی شبیه سازی و تخمین اندازه گیری صفات یا پدیده های حقیقی محسوب می شود گاهی اوقات در حسابداری اندازه گیری ها واقعی نیست و محاسبه است و توان اندازه گیری ندارد و قدرت پیش بینی هم ندارد مثل استهلاک  و مطالبات ذخیره مشکوک الوصول ولی بهای تمام شده و ارزش خالص جایگزینی یک اندازه گیری است اندازه گیری یعنی انتساب یک مبلغ به یک ویژگی از اقلام و محاسبه هیچ گاه دقت اندازه گیری را ندارد. از طریق لینک زیر میتوانید نمونه سوالات تئوری حسابداری ۱ دکتر شباهنگ را دانلود کنید

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۲ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل word می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Microsoft Word استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا