فیلم آموزش صدور پیش فاکتور در نرم افزار سپیدار

فیلم آموزش صدور پیش فاکتور در نرم افزار سپیدار

فیلم آموزش صدور پیش فاکتور در نرم افزار سپیدار

پیش فاکتور زمانی صادر می شود که یک مشتری یا شخص قصد خرید از شرکت ما را دارد و میخواهد قبل از اینکه خریدخوشون را قطعی کنند میخواهند یک قیمت و شرایط خرید از شرکت ما یک فاکتور تهیه کنند. برای همین درخواست خودشون را برای ما ارسال میکنند و ما برای آنها یک پیش فاکتور صادر میکنیم. در زمان صدور پیش فاکتور هیچگونه رویداد مالی انجام نمی شود و نتیجه هیچ سند یا ثبتی در سیستم زده نمی شود. و بعد از تصمیم به خرید گرفتند میتواند همان پیش فاکتور را به صورت فاکتور فروش خرید در نرم افزار ثبت کرد. ما در این پست از سایت آی آر حسابداران برای شما فیلم آموزش صدور پیش فاکتور در این نرم افزار را آماده کردیم . این فیلم مربوط به جلسه ۵۸ دوره آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار می باشد که میتوانید از طریق لینک آن را مشاهده و یا به صورت رایگان دانلود کنید.

 

فیلم آموزش نحوه صدور پیش فاکتور در نرم افزار سپیدار سیستم

دانلود فیلم آموزشی با حجم ۴۴ مگابایت – کلیک کنید

 

برای مشاهده تمامی قسمت های این دوره آموزش نرم افزار و یادگیری نرم افزار حسابداری سپیدار میتوانید محصول آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار را از طریق سایت همین الان تهیه کنید . در این محصول آموزشی تمامی موارد و بخش های این نرم افزار را به صورت کامل و اصولی آموزش دادیم . این دوره ویژه دانشجویان و حسابدارانی است که قصد ورد به بازار کار حسابداری را دارند.

 

✔ لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام من در مورد تاریخ اعتبار مشکل دارم. وقتی همه اطلاعات رو وارد میکنم برای ذخیره کردن پیغام خطا میده و میگه باید تاریخ مذکور در محدوده سال مالی جاری باشد. در صورتی که سال مالی هم درست هست. لطفا راهنمایی کنید.

  2. منا میری گفت:

    سلام استاد خسته نباشید
    دوره فوقعلاده بود و خیلی چیزا یاد گرفتیم و منتظر دوره های بعدیتون هم هستم

  3. فاطمه غفاری گفت:

    چطور میتونیم همه فیلم های سپیدار را باهم دانلود کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا