آموزش نحوه تهیه صورت های مالی در نرم افزار رافع

آموزش نحوه تهیه صورت های مالی در نرم افزار رافع

بعد از اینکه ما به عنوان یک حسابداری رویداد ها و سند های حسابداری را وارد نرم افزار های حسابداری کردیم که ما در یک پست جداگانه نحوه ثبت دستی اسناد حسابداری در نرم افزار رافع را برای شما قرار دادیم. میتوانیم از اسناد و اطلاعاتی که در نرم افزار های حسابداری وارد کردیم گزارش های تهیه کنیم که برخی از مهم ترین گزارش های حسابداری صورت های مالی هستند که معمولا در بازه های زمانی خاصی نیاز هست که این صورت های مالی تهیه و تنظیم شوند. در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما فیلم آموزش اینکه چطور صورت های مالی را در این نرم افزار تهیه کنیم را قرار دادیم و میتوانید با نحوه تهیه گزارش های حسابداری در این نرم افزار آشنا شوید.

 

دانلود رایگان فیلم نرم افزار رافع – کلیک کنید

نرم افزار حسابداری رافع ۱۴۰۱

نرم افزار رافع یکی از پرطرفدار ترین نرم افزار های حسابداری است که در شرکت ها و موسسات زیادی از قدیم استفاده میشد و این نرم افزار یک به روز رسانی جامع و کامل داشته است که ما در بخش دوره های آموزشی حسابداری این نرم افزار را بررسی و آموزش دادیم که شما هم میتوانید این دوره ها و آموزش های موجود استفاده کنید

 

در این بخش از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما فیلم آموزش نحوه تهیه گزارش های مالی در نرم افزار رافع را قرار دادیم . این آموزش بخشی از دوره جامع آموزش نرم افزار حسابداری رافع می باشد که مدرس این دوره سید عارف نبی زاده می باشد و میتوانید فیلم های آموزش نرم افزار حسابداری رافع ۱۴۰۰ را به صورت کامل از سایت تهیه و استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا