دانلود رایگان فایل اکسل سود و زیان

دانلود رایگان فایل اکسل سود و زیان

دانلود رایگان فایل اکسل سود و زیان (اکسل جهت محاسبه سود و زیان)

 

در این پست قصد داریم فایل اکسل صورت سود و زیان را برای شما قرار بدهیم. در هفته های گذشته در پست: فایل اکسل صورت های مالی را مطابق با جدیدترین استاندارد های حسابداری قرار داده بودیم ولی به درخواست کاربران محترم سایت تصمیم گرفتیم فایل ها را صورت تکی در نمونه های مختلفی قرار بدهیم . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان فایل اکسل سود و زیان در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

تعریف صورت سود و زیان ؟

صورت سود و زیان، یکی از صورت‌های مالی اساسی است که چگونگی و نتیجه عملکرد مالی یک شخصیت حسابداری (واحد گزارشگر) را طی دوره مالی نشان می‌دهد. به بیانی ساده‌تر، صورت حسابی که عملکرد مالی شرکت را در یک بازه زمانی خاص اندازه‌گیری می‌کند، صورت حساب سود و زیان گفته می‌شود. این صورت حساب با ارائه خلاصه‌ای از اینکه کسب‌وکارها چگونه درآمدها و هزینه‌های خود را از طریق فعالیت‌های عملیاتی و غیرعملیاتی کسب می‌کنند، محاسبه می‌شود. همچنین سود یا زیان خالص ایجادشده شرکت را در یک دوره حسابداری خاص، معمولاً در یک فصل یا سال مالی نشان می‌دهد. صورت های مالی در شرکت خدماتی و بازرگانی تفاووت دارد که در فایل های زیر سعی کردیم نمونه فایل های مرتبط با هر دو مورد برای شما قرار بدهیم . فایل های اکسل را میتوانید از طریق لینک انتهای همین صحفه دانلود کنید.

 

نحوه تهیه و فرمول نویسی این فایل اکسل :

این فایل اکسل توسط سید عارف نبی زاده مدرس دوره جامع آموزش اکسل در حسابداری تهیه و تنظیم شده است و به صورت کامل در جلسه ۳۵ و ۳۶ این دوره نحوه تهیه و فرمول نویسی فایل اکسل سود و زیان آموزش داده شده و میتوانید برای یادگیری اکسل و نحوه تهیه این فایل این دوره را بررسی و تهیه کنید. این دوره شامل بیش از ۸ ساعت آموزش اکسل ویژه حسابداران و حسابرسان جهت ورد به بازار کار حسابداری می باشد که هم اکنون میتوانید با تخفیف بسیار ویژه آن را تهیه کنید.

 

توضیحات بیشتر و دانلود فایل اکسل سود و زیان :

در پست قبل فایل اکسل ترازنامه را قرار دادیم و در این پست دو نمونه اکسل گزارش سود و زیان را آماده کردیم که یک مورد برای یک شرکت خدماتی و مورد دوم برای شرکت بازرگانی می باشد . این فایل ها به صورت کد نویسی می باشند و نیاز دارد در مکان های مروبطه مبلغ خود را وارد کنید تا سود و زیان شرکت مربوط را محاسبه کنند. فرم خام صورت سود و زیان در اکسل تهیه شده که میتوانید از طریق لینک دانلود زیر آنها را دانلود کنید

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۱۶۷ مگابایت
» منبع : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل xls می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Microsoft Excel استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫4 دیدگاه ها

  1. هوشنگ وکیلیان گفت:

    سلام ؛
    خسته نباشید ، عواملی که در خصوص صورتحساب سودوزیان فرموده بودید بسیار عالی و کامل بود . بدیهی ایست اصل موارد لازم در وادی حسابداری رو عنوان کرده بودید . در خصوص قیاس ترازنامه با صورت سود و زیان باید عارض خدمتتون باشم که بنده همیشه ترازنامه رو به مثال عکس میدونم و صورت سود و زیان را در قیاس با ترازنامه فیلم میدونم . چرا که تراز نامه عینا مانده های دفتر کل را دنبال میکند ولی صورتحساب سود سرگذشت اعمال مالی رو از درخواست کالا ، نحوه خرید ، تولید ، رسید انار ، حواله ، فروش و … تا محاسبه سود وزیان ویزه و انتقال به ترازنامه را یان میکند . با تشکر از زحمات شما

    1. خانم طاوسی - پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا آی آر حسابداران را به دیگران معرفی کنید
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا