فیلم آموزش اصول حسابداری ( 4 اصل اساسی)

فیلم آموزش اصول حسابداری ( 4 اصل اساسی)

فیلم آموزش اصول حسابداری ( ۴ اصل اساسی)

در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما فیلم آموزش اصول حسابداری را قرار دادیم . در این فیلم به صورت کلی اصول حسابداری را بررسی میکنیم و با آنها اشنا میشویم . این فیلم بخشی از دوره آموزش مفاهیم اولیه و پایه حسابداری برای دانشجویان و علاقه مندان به رشته حسابداری می باشد که توصیه میکنیم در صورت نیاز به یادگیری حرفه ای حسابداری حتما این دوره را بررسی و در آن شرکت کنید. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان این بخش از فیلم در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

اصول پذیرفته شده حسابداری (GAAP) شامل :

  • اصل بهای تمام شده (Cost Principle )
  • اصل تطابق (Matching Principle )
  • اصل تحقق درآمد(Revenue-Recognition Principle )
  • اصل افشاء کامل (Full Disclosure Principle )

دانلود فایل مربوط به فیلم آموزش اصول – کلیک کنید

اصول حسابداری چیست ؟

چارچوب اولیه و زیربنایی حسابداری ابتدا بوسیله‌ی مفروضات شکل می‌گیرد و سپس بوسیله اصول حسابداری عملی می‌گردد. قوائد و راهنمایی‌های حاکم بر اندازه گیری، ثبت، طبقه بندی و گزارش نتایج معاملات و رویداد‌های دارای اثر مالی بر یک واحد اقتصادی را اصول حسابداری می‌گویند. اصول حسابداری است که، نحوه اندازه گیری و تعیین سود را تعیین و چگونگی وضعیت مالی یک موسسه را مشخص می‌کند. حالا که با تعریف اصول حسابداری آشنا شدید، باید در مورد چهار اصول اصلی حسابداری بدانید. همچنین در پست اصول پذیرفته شده حسابداری (GAAP) فایل متنی مربوط به اصول حسابداری را قرار دادیم که در صورت نیاز میتوانید از آنها هم استفاده کنید.

 

✔ لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا