استفاده از ماشین حساب در کنکور کاردانی فنی و کاردانش

استفاده از ماشین حساب در کنکور کاردانی فنی و کاردانش

استفاده از ماشین حساب در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش

 آیا استفاده از ماشین حساب در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش مجاز است ؟

 

دوستان و همراهان گرامی سایت آی آر حسابداران سلام ، در طی روز های اخیر برخی از کاربران در خصوص استفاده از ماشین حساب ها در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش سوالاتی پرسیده اند که در این قسمت از سایت دانشجویان حسابداری ایران قصد داریم در این خصوص کمی صحبت کنیم.قبل از اینکه در این خصوص صحبت کنیم توصیه میکنم در برای اطلاع از مطالب مربوط به کنکور و اطلاعیه های سازمان سنجش در کانال تلگرام آی آر حسابداران حتما عضو بشید.برای عضویت در کانال تلگرام روی لینک رو به رو : http://www.telegram.me/irhesabdaran کلیک کنید.

 

درباره ماشین حساب و کنکور فنی و حرفه ای و کاردانش

در طی سال تحصیلی گذشته وقتی داوطلبان و دانش آموزان از من سوال میپرسیدن که آیا استفاده از ماشین حساب در جلسه آزمون کنکور فنی و کاردانش مجاز هست یا خیر ، میگفتم که مجاز نیست و موقع حل تمرین و تست زدن بدون ماشین حساب کار کنید، تا در زمان کنکور دچار مشکل یا استرس نشوید. گفتم استرس ، راستی اگر هنور مقاله بهترین راهکار های کاهش استرس در کنکور حسابداری را مطالعه نکردید حتما اون مقاله رو مطالعه کنید. اما برگردیم به موضوع ماشین حساب ، دلیلی که من این حرف را میزدم در خصوص ماشین حساب این بوده که خود دانشگاه فنی و حرفه ای و سازمان سنجش اعلام کردند که استفاده از ماشین حساب در جلسه کنکور ممنوع هست . و حتی اگر سوالات کنکور کاردانی فنی رشته حسابداری سال ۹۸ را بررسی کنید در صفحه اول این دفترچه اعلام شده که استفاده از ماشین حساب مجاز نیست، اما در ادامه یک توصیه در این خصوص دارم که حتما انجام بدید.

 

یک ماشین حساب ساده با خود به محل آزمون ببرید

در سال قبل و سال های قبل با همین موضوع رو به رو بودیم، و در نظر سنجی های که بعد از کنکور داشتیم متوجه شدیم که در برخی از محل های برگزاری آزمون ها استفاده از ماشین حساب مجاز بوده ( مسئولین به داوطلبین اجازه دادند که از ماشین حساب های ساده استفاده کنند) و در برخی موارد هم اجازه استفاده را ندادند. به همین خاطر توصیه میکنیم یک ماشین حساب ساده حتما همراه داشته باشید تا در صورتی که استفاده از ماشین حساب در جلسه آزاد شد بتونید استفاده کنید و اگر هم مجاز نبود چیزی رو از دست ندادید.

 

توجه کنید : برای اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور فنی امسال به پست : زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و کاردانش سال ۹۹ مراجعه کنید و برای اطلاع از منابع اصلی کنکور فنی رشته حسابداری هم پست : منابع و ظرایب کنکور فنی و کاردانش رشته حسابداری را مشاهده کنید.

‫10 دیدگاه ها

  1. محمد شکوهی گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من روز ۳ شهریور کنکور کاردانی به کارشناسی دارم،رشته من ماشین ابزار هستش
    آیا می توانم با خودم ماشین حساب بیاریم یا نه؟،
    ماشین حساب مهندسی چطور؟

    1. سلام
      من خودم سال 90 از ماشین حساب مهندسی استفاده میکردم که اون رو از من گرفتن ولی شما سعی کنید اگر نیاز هست هر دو مدل ماشین حساب را همراه داشته باشید که اگر از ماشین حساب مهندسی نشد استفاده کنید با ماشین حساب ساده بتونید . اگر هر دو ممنوع بود که …
      سربلند و سلامت باشید

  2. سلام وقت بخیر
    سال دوازدهم رشته حسابداری هستم میخواستم بپرسم می تونم ماشین حساب درجلسه کنکور ببرم ک استفاده کنم ؟

  3. سلام بردن ماشین حساب ساده در کنکور حسابداری فنی مجازه؟؟

  4. ساحل رضائي زاده گفت:

    سلام من کنکور ارشد دارم امسال،میتونم ماشین حساب ببرم سر جلسه.؟

      1. سلام
        برای کنکور فنی عمومی ها میگن حذف شده درسته ؟

        1. پشتیبانی سایت گفت:

          سلام وقت بخیر
          باید منتظر اطلاعیه از سمت سنجش باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا