دانلود جزوه درس بررسی موارد خاص در حسابداری دکتر اصلانی

دانلود جزوه درس بررسی موارد خاص در حسابداری دکتر اصلانی

دانلود رایگان جزوه درس بررسی موارد خاص در حسابداری دکتر عظیم اصلانی

جزوه دست نویس برسی موارد خاص با کیفیت بالا

 

در پست های قبلی سایت آی آر حسابداران در بخش های مربوط به کتاب ها و جزوات حسابداری نمونه فایل های پی دی اف زیادی برای درس برسی موارد خاص در حسابداری قرار دادیم و در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما جزوه درس بررسی موارد خاص در حسابداری دکتر عظیم اصلانی که به صورت دست نویس با دست خطی عالی و کیفیت بالای اماده شده است را قرار دادیم. برای مشاهده توضحیات بیشتر و دانلود رایگان این جزوه حسابداری در ادامه با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

نقاط ضعف بانکداری اسلامی

واقعیت این است که نظام بانکداری کشور، هنوز در میانه راه قرار دارد، به این معنا که قوانین بانکداری کشور به لحاظ فقهی و شرعی با اشکال مواجه نیستند، زیرا در زمان تصویب قوانین بانکداری اسلامی هم شورای نگهبان انطباق این قوانین با شرع مقدس اسلام را تایید کرد و هم مراجع آن زمان این قوانین را تایید کردند. البته این به معنای آن نیست که بهتر از این نمی‌شد قوانین را وضع کرد، بلکه باید توجه داشت که همواره امکان ایجاد وضعیت مطلوب‌تر وجود دارد و می‌توان با مطالعه مجدد و بازنگری، از عقود دیگری در قانون بانکداری بدون ربا استفاده کرد که پیش از این به هر دلیل، قانون‌گذاران به آن توجه نداشته‌اند. به عنوان مثال در خصوص سپرده‌ها می‌توان سیستمی را طراحی کرد که سود معین برای آن در نظر گرفته شود و به این وسیله وجوه کسانی را که به دنبال سود معین از بانک هستند، جذب کرد. کما این که می‌توان از سپرده‌هایی استفاده کرد که براساس وکالت خاصی طراحی شده‌اند تا منابع سپرده‌گذاران در پروژه‌ها و طرح‌های خاصی به کار گرفته شود و سود آن پروژه‌ها پس از کسر حق‌الوکاله به سپرده‌گذاران پرداخت شود.این نوع سپرده‌ها برای افرادی که ریسک‌پذیرند و حاضرند در سود فعالیت‌های خاص‌ اقتصادی مشارکت کنند، جذاب است.

 

درباره فایل جزوه برسی موارد خاص در حسابداری دکتر اصلانی

این جزوه شامل ۳۶ صفحه می باشد که به صورت دست نویس با خطی مناسب و کیفیت بالای می باشد. جزوه برای درس برسی موارد خاص در حسابداری حسابداری می باشد و تعدادی مسئله و سوالات که توسط استاد مربوطه ارایه شده است در لینک دوم قرار گرفته که میتوانید فایل مربوط به این جزوه را از طریق لینک زیر به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید.

 

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۲۷ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫4 دیدگاه ها

  1. سمانه طاهری گفت:

    باسلام . خسته نباشید . این پروژ های عالی که شما در سایتتون گذاشته اید تا مرحله اخر یعنی محاسبه مالیات و اندوخته بطورکامل میباشند؟
    از شما ممنونم بابت سایت عالی که دارید. سپاسگزارم.

    1. سلام وقت بخیر ، در بخش مربوط به فهرست هر پروژه مواردی که اومده اعلام شده که میتونید از اون طریق بررسی کنید

  2. سلام خسته نباشید
    خواستم یه تشکر اساسی کنم بابت مطالب و سایت خوبتون و ممنون از آقای نبی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا