دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل شرکت

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل شرکت

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل شرکت

درس تصمیم گیری در مسائل مالی و سرمایه گذاری 

 

تعداد اسلاید ۶۰
فرمت ppt
دسته بندی پاورپوینت های حسابداری

مشکل سودهای گزارش شده

برن استین و سیگل در یک مقاله در باره کیفیت سود : شکل سود های گزارش شده یک شرکت اغلب توسط کاربران ناآگاه و غیر حرفه ای صورتهای مالی به عنوان مقیاسی کمی از وضعیت شرکت در نظر گرفته می شود. هر فرد حرفه ای می داند که ارقام سود تا اندازه ی زیادی حاصل انتخاب آگاهانه و ذهنی بین اختیارات تجاری و روشهای حسابداری مختلف و نیز عوامل اقتصادی مختلف می باشد . اگر فردی بخواهد قدرت سودآوری واقعی شرکتها را ارزیابی کند، باید پیرامون کیفیت سود آوری آنها برخی تصمیمات اتخاذ نماید.

 

بررسی التون ، گرابر و گولت کین نشان دهنده  :

 بررسی التون ، گرابر و گولت کین نشان دهنده اضافه بازده تعدیل یافته بر مبنای ریسک موجود از خرید سهام  بر اساس رشد سود سال آتی است و سهام های با رشد آتی EPS بیشتر ، ‌بازده تعدیل یافته بر اساس ریسک بیشتری نیز دارند. برای ۳۰% از شرکتهای با بالاترین رشد EPS  ، ‌اضافه بازده تعدیل یافته بر اساس ریسک ۷/۵% بود. بنابراین رشد در سود گزارش شده ، به طور موثر بر قیمت سهم تاثیر می گذارد…

 

تصویر اسلاید های پاورپوینت تجزیه و تحلیل شرکت :

اسلاید های پاورپوینت تجزیه و تحلیل شرکت

 

پروژه تجزیه و تحلیل صورت های مالی شرکت ها :

 در پست های گذشته سایت تعداد زیادی پروژه تجزیه و تحلیل صورت های مالی شرکت ها قرار دادیم . مثل : پروژه مالی تجزیه و تحلیل شرکت فولاد خوزستان  و  پروژه مالی تجزیه و تحلیل صورت های مالی شرکت سهامی زاگرس شهرکرد  و پروژه مالی محاسبه بهای تمام شده قند و شکر در کارخانه قند و پروژه مالی بررسی شرکت پیمانکاری ایران بتون + صورت های مالی  و … نمونه های بیشتری که در سایت قرار گرفت و میتوانید بررسی و دانلود کنید.

 

مشکل سودهای گزارش شده :

  • ۱-EPS گزارش شده برای شرکت شکل دقیقی ندارد که بتوان به آسانی در طول زمان مورد مقایسه قرار داد . اشکال EPS برای شرکتهای مختلف ، اغلب قابل مقایسه با یکدیگر نیستند.
  • ۲-برای تهیه صورتهای مالی از اصول حسابداری متفاوتی استفاده می شود.
  • ۳- بسیاری از اقلام تراز نامه و سود و زیان حداقل به دو روش قابل محاسبه اندکه در نتیجه منجربه آن چیزی می شود که رفتار محافظه کارانه و رفتار جسورانه EPS نامیده می شود.
  • ۴- با فرض ثابت بودن متغییر هایی مانند فروش ، تعداد تولید و توانایی عملیاتی ، یک شرکت قادر به ارائه چندین شکل EPS مجاز و قانونی خواهد بود که تنها به اصول حسابداری استفاده شده بستگی دارد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا