دانلود پاورپوینت حسابداری اجتماعی

دانلود پاورپوینت حسابداری اجتماعی

پاورپوینت حسابداری اجتماعی

 پاورپوینت حسابداری مسئولیت اجتماعی

درس بررسی مسائل جاری در حسابداری

 

تعداد اسلاید ۱۳+۴۱
فرمت ppt
دسته بندی پاورپوینت حسابداری

 

حسابداری اجتماعی فرآیند گردآوری ، اندازه گیری و گزارش معاملات و تأثیرات متقابل این معاملات بین واحد تجاری و جامعه پیرامونی است.در این پست از سایت حسابداری دانشجویان ایران برای شما فایل پاورپوینت حسابداری اجتماعی را آماده کردیم . فایل به صورت کوتاه و کامل می باشد . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود پاورپوینت حسابداری اجتماعی در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

مقدمه پاورپوینت حسابداری اجتماعی :

با پیچیده تر شدن ارتباط شرکت های موجود در جامعه با یکدیگر و با دولت و افراد حاضر در جامعه شرایطی به وجود آمد که شرکت ها می بایست نه تنها به ذینفعان بلکه به آحاد مردم پاسخگو باشند. از دهه ۶۰ م شرکت ها به اهمیت منابع اجتماعی پی بردند به گونه ای که یک دهه بعد در گزارشگری اجتماعی نشان داده شد.

 

تاریخچه حسابداری اجتماعی :

تاریخچه حسابداری اجتماعی : به دلیل عدم توجه به منافع سایر گروه های اجتماع و اثرات زیست محیطی ناشی از فعالیتهای تجاری در دهه ۶۰ م مفهوم جدیدی به نام حسابداری مسئولیت های اجتماعی در مباحث نظری حسابداری مطرح شد و نویسندگانی از اروپا ، کانادا و استرالیا از قبیل آندرسن ، ولین اوس در نوشته های خود به آن اشاره کردند. در اوایل دهه ۷۰ انجمن حسابداری آمریکا به منظور بررسی موانع و مشکلات مربوط به اندازه گیری ، حسابداری مسئولیت های اجتماعی آغاز شد. با گذشت ۴۰ سال هنوز این مفهوم از جدیدترین مباحث حسابداری است. در تدوین استانداردهای حسابداری اجتماعی به دلیل فشار سازمانهای هوادار محیط زیست و حقوق بشر در کشورهای صنعتی، فدراسیون بین المللی حسابداری مجموعه ای از بیانیه ها را در رابطه با تدوین استاندارد این مفهوم صادر نمود.

 

تصویر اسلاید های پاورپوینت حسابداری اجتماعی :

دانلود پاورپوینت حسابداری اجتماعی

 

تصویر  پاور ۲ : اسلاید های پاورپوینت حسابداری اجتماعی :

تصویر  پاور 2 : اسلاید های پاورپوینت حسابداری اجتماعی :

 

تعریف مسئولیت های اجتماعی :

تعریف مسئولیت های اجتماعی : مجموعه وظایف و تعهداتی است که سازمان بایستی در جهت حفظ و مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می کند ، انجام دهد. فرنچ و ساورد در کتاب فرهنگ مدیریت در خصوص مسئولیت اجتماعی مینویسد مسئولیت اجتماعی وظیفه ای است بر عهده مؤسسات خصوصی به این معنا که تأثیر سوئی بر زندگی اجتماعی که در آن کار می کنند نگذارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا