دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی

دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی

پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی

ارائه درس حسابداری مدیریت کارشناسی ارشد

ارائه دهنده: محمد معینی

 

تعداد اسلاید ۳۰
فرمت ppt
دسته بندی پاورپوینت حسابداری

هزینه یابی (بهایابی) هدف

در واقع هزینه یابی هدف روشی سیستماتیک جهت تعیین بهای تمام شده محصول بر اساس استانداردهای بازار است ۱- هدف هزینه یابی با شناسایی نیازهای مشتریان از نظر طراحی محصول و کیفیت شروع میشود. ۲- پس از تعیین مشخصات و ویژگیهای محصول مورد نظر مشتریان، قیمت فروش با استفاده از فنون بازاریابی و انتظارات مشتری تعیین می گردد. ۳- سپس با استفاده از قیمت بازار، سود مورد انتظار قابل قبول شرکت مشخص شده و بهای تمام شده محصول از رابطه زیر به دست می آید:…

 

آرایش کارکرد کیفیت

ازآنجایی که ارزیابی مشتریان درباره یک محصول معمولا بی طرفانه است. بنابراین تکنیک آرایش کارکرد کیفیت یک متدولوژی مفید برای ترجمه و انعکاس ترجیحات مشتریان به نیازهای عینی و ملموس به شمار می رود. این نیازها به تیمهای طراحی و تولید منتقل می شوند تا همه اعضای تیم مطمئن شوند که به سمت دستیابی به اهداف و نتایج یکسانی در حال حرکت و تلاش هستند. تکنیک آرایش کیفیت،روابط میان عرضه های رقابتی، نیازهای مشتری و پارامترهای طراحی را از طریق مجموعه ای از ماتریس ها نشان می دهد. این ماتریس اطلاعات مرتبط با کارکردهای محصول و رتبه بندی های مشتریان در خصوص آن کارکرد را به طور خلاصه نشان می دهد. این ماتریس هم چنین همبستگی میان پارامترهای طراحی رقیب و نیازهای مشتری را منعکس می کند.

 

تجزیه و تحلیل صدای مشتری

تحلیل صدای مشتری به سازمان کمک می کند تا انتظارات، مطلوبیتهای درخواست شده و نیازهای غیرقابل مشاهده مشتریان را درک کند. تحلیل صدای مشتری موجب می شود یک فهرست صحیح از ویژگیهای محصول یا خدمات تهیه گردد. تحلیل صدای مشتری فواید زیر را در بر دارد

 

ماتریس وابستگی

ماتریس وابستگی بر این نکته تاکید می نماید که نیازهای متفاوت مشتریان را چگونه می توان با استفاده از ویژگیهای فرایند یا محصول برآورده نمود. از آنجایی که اغلب نیازهای مشتریان نا مشخص بوده و یا به طور کامل تعریف نمی شوند، بنابراین باید آنها را به زبان مهندسی ترجمه نمود. ماتریس وابستگی، نقاط قوت هریک از ابزارهای سنجش عملکرد را در قالب توانایی آن برای پیش بینی کیفیت درخواستی هر مشتری بیان می کند.

 

طرح سود / محصول چند ساله

—یک طرح سود / محصول چند ساله،طرحهای مختلف محصول را با هم ترکیب می نماید،اهداف پایه را برای دوره عمرمفید هر محصول تدوین می کند و زمان بندی عرضه محصول به گونه ای تنظیم می کند که منابع سازمان به نحو موثری مورد استفاده قرار گیرد. این طرح مجموعه ای از درونداد و بروندادها را شامل می شود.از طریق لینک زیر میتوانید پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۰.۹۷۲ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pptx می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارPowerPoint l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا