دانلود پاورپوینت کنترل های داخلی و انواع آن

دانلود پاورپوینت کنترل های داخلی و انواع آن

دانلود پاورپوینت کنترل های داخلی و انواع آن – فصل دوم حسابرسی پیشرفته

 

طبق تعریف ارائه‌شده توسط کارگروه سازمان‌های پشتیبان مالی کمیسیون تردوی (موسوم به (COSO در نشریه کنترل داخلی-چارچوب یکپارچه، کنترل داخلی فرایندی است که برای فراهم کردن اطمینان معقول از دستیابی به اهدافی طراحی می‌شود، و توسط مدیران و کارکنان سازمان به اجرا در می‌آید. در این پست از سایت آی آر حسابداران برای شما پاورپوینت کنترل های داخلی وانواع آن را آماده کردیم و این فایل به صورت کاملا حرفه ای تهیه و تنظیم شده است . و منبع آن کتاب حسابرسی پیشرفته مدرسان شریف می باشد . فایل در ۴۸ اسلاید تنظیم شده است . برای مشاهده جزئیات بیشتر و دانلود پاورپوینت کنترل های داخلی و انواع آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

مقدمه پاورپوینت کنترل های داخلی و انواع آن

حسابرسان طبق استاندارد دوم حسابرسی اجرای عملیات به منظور برنامه ریزی حسابرسی وتعیین نوع وزمان بندی ومیزان آزمون هایی که باید اجرا شود می بایست شناخت کافی ازساختار کنترل داخلی بدست آورند.درحسابرسی وجود یک ساختار کنترل داخلی درسازمان مورد رسیدگی به عنوان یک مکانیزم کنترل اشتباهات بسیار با اهمیت است.

 

فرآیند ارزیابی خطر توسط واحد تجاری  

به معنی فرآیندشناسایی وبرخورد باخطرهای تجاری ونتایج آن است.فرایند ارزیابی خطرتوسط واحدتجاری شامل نحوه شناسایی خطرهای مربوط به تهیه صورتهای مالی طبق استانداردهای حسابداری برآورداهمیت آنها، ارزیابی احتمال وقوع آنهاوتعیین اقدامات لازم برای مدیریت خطراست.

 

تصویر اسلاید های پاورپوینت کنترل های داخلی و انواع آن :

برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید

محدودیت ذاتی در پاورپوینت کنترل های داخلی و انواع آن:

تفکیک مناسب مسئولیت ها نسبت به عدم ارتکاب تقلب وپنهان کردن آن توسط یک شخص اطمینان معقول میدهد،این طبقه از کنترل میتواند از طریق تبانی ،کارایی خود را از دست دهد.تقلب در سطح مدیریت ، سیستم اطلاعات حسابداری و فعالیت های کنترل داخلی بازوی مدیریت اطلاق میشود.مدیریت بدون توجه به میزان اثربخش بودن کنترل های داخلی خواهان وجود آنها میباشد بنابراین نمیتوان از کنترل های داخلی انتظار داشت که از ارتکاب تقلب مدیران که مسئول نظارت بر سیستم کنترل داخلی هستند جلوگیری ودر صورت ارتکاب، آن تقلبات را کشف نماید….

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا