دانلود رایگان پاورپوینت یکنواختی و افشا

دانلود پاورپوینت یکنواختی و افشا

دانلود رایگان پاورپوینت یکنواختی و افشا

 

مهم ترین وظایف هیات های استانداردگذار، با استفاده از چارچوب نظری و تئوری های حسابداری: ۱: شناسایی شرایط موجود ۲: ابداع معیارهایی برای ایجادیکنواختی و افشای مناسب در ثبت و گزارشگری وقایع مالی دو معیار یکنواختی و افشا در تئوری و چارچوب نظری حسابداری از نظر فرایند استاندارد گذاری جایگاه خاص دارند. این پاورپوینت شامل ۲۲ اسلاید می باشد که با فونت بی نازنین  تنظیم شده است . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود این فایل پاورپوینت حسابداری در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

مقدمه پاورپوینت یکنواختی و افشا

حسابداری نوعی علم محض نیست و در حوزه ی علم کاربردی قرار دارد. لذا در مباحث نظری حسابداری، تجزیه و تحلیل برای یافتن یک پاسخ منطقی مثبت و منفی مدنظر نیست. بلکه تحقیق در این رشته در پی راه حلی برای ایجاد یک روش مناسب و منطقی برای برخورد با موضوعات است. در نتیجه روش های حسابداری که حاصل تجربه حسابداران و ساخته و پرداخته استانداردگذاران است، براساس واقعیت های اجتماعی و با توجه به شرایط اقتصادی تدوین می شوند.روش های حسابداری که بر اندازه گیری کارایی مدیریت، تهیه نسبت های مالی سود هر سهم، قیمت سهام، اعتبار شرکت و مالیات و سایر مسایل مالی مؤثر واقع می شوند، در خدمت تهیه پیکرهای مالی هستند و بایدبرای تهیه کنندگان قابل اجرا ودرک و برای استفاده کنندگان قابل درک و اطمینان باشند.

 

تحلیل وقایع مالی

معاملات وقایع اقتصادی یا مالی هستند که در حساب های یک واحد تجاری ثبت می شوند. این معاملات بین واحد های تجاری و بین شخصیت حقوقی و کارمندان آن و یا بین سرمایه گذاران و واحد تجاری اتفاق می افتند. استاندارد های حسابداری برای ثبت وقایع ملی معیار هایی تعیین می کنند و شناسایی در آمد، هزینه و یا تخصیص های حسابداری با کمک استاندارد ها انجام می پذیرد. رویکرد دیگر وقایع مالی، درجه سادگی یا پیچیدگی آن هاست. در یک محیط پیچیده تجاری رویداد های مالی اغلب با مجموعه ای احتمالات و محدودیت ها همراه است.

 

نقش مدیر در تشخیص موقعیت مربوط

مدیریت واحد تجاری در موقعیتی است که می تواند با تصمیم های خود، تعریف یا تغییر نسبی در اندازه گیری سود و یا سایر برآورد های حسابداری بوجود آورد. باید موقعیت یا شرایط موجود به نحوی تعیین شوند که دخالت مدیریت به حداقل رسیده تا یکنواختی منجر به مقایسه پذیری به نسبت بیشتری در گزارش های واحد های تجاری شود. واتش و زیرمن (۱۹۷۸) عقیده دارند که استفاده یا عدم استفاده از یک استاندارد حسابداری بوسیله مدیریت بستگی به اندازه شرکت و اثر استاندارد موردنظر بر کاهش یا افزایش سود دارد.

 

تصویر اسلاید های پاورپوینت یکنواختی و افشا

دانلود رایگان پاورپوینت یکنواختی و افشا

افشا در پاورپوینت یکنواختی و افشا

افشا در مفهوم گسترده آن به معنی تمام اطلاعاتی است که در گزارش های مالی، یادداشت های پیوست، وقایع بعد از ترازنامه ی تجزیه و تحلیل های مدیریت، پیش بینی های آینده، گزارش بخش ها و قسمت ها و مواردی که علاوه بر هزینه یابی تاریخی در پیوست های گزارش های مالی آورده می شود، می باشد. در مباحث تئوری حسابداری افشاء از دو جنبه، افشای محافظتی و افشای اطلاعاتی و افشای تشخیصی مورد بررسی قرار گرفته است.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۱ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا