پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری کارخانه تولید کیک

پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری کارخانه تولید کیک

پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری کارخانه تولید کیک

 

تعداد صفحات ۳۹+۳+۷
فرمت
DOCX
دسته بندی
پروژه مالی حسابداری

 

 

تاریخچه پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری کارخانه تولید کیک :

کارخانه کیک و کلوچه خدیو پور ( گوا را ) در ۱۵ کیلومتری جاده قوچان ــ خیابان چاهشک واقع شده است . این کارخانه در سال ۱۳۵۸ شروع به فعالیت کرده است . این شرکت ا ز نوع سهامی خاص بوده و متشکـل از حدود ۸۰ نفر سهامدار     می باشد .ساختمان تولید کارخانه ملکی است و دارای سند ششدانگ می باشد.این کارخانه از بخشهای تولید ، انبار ، نگهبانی ، آزمایشگاه ، ا نبار فنی ، بخش اداری (مدیریت تولید ) تشکیل شده است .تعـداد کارگران شرکت اعم از اداری و تولید حدود ۱۶۰ نفر می باشند و کارگران تولید مشمول طرح طبقه بندی مشاغـل مربوط به ا دا ره  کار و ا مور اجتماعی می باشد و طبق جدول استادارد و تعریف شده به ۲۰ گروه شغلی تقسیم می شوندکه از کارگر ساده شروع و به مدیریت عامل جناب آقای جونی ختم می شود .این کارخانه دارای دو شیفت صبح و بعدازظهر می باشد و هر شیفت طبق قانون کار ۷ ساعت و ۲۰ دقیقه می باشد ….

 

خط  تولید کیک و کلوچه در این شرکت :

مواد اولیه آن همان مواد اولیه کیک است اما خمیر کلوچه سفت تر است برای تهیه مغری کلوچه از نشا سته، آب ، شکر استفاده می کنند ا ین سه را با هم حرارت  می دهند تا نشاسته ژلا تیه شده تشکیل گردد سپس اجازه می دهند تا ژل نشاسته تشکیل شده ( به این ترکیب در اصطلاح صنعتی راحت گفته می شود ) سپس بسته به نوع محصول به آن پودر نارگیل و وا نیل و مغزهای خوراکی و همچنین ضایعات کیک اضافه می کنند …

 

سیستم حسابداری کارخانه :

سیستم حسابداری شرکت بصورت مکانیزه و کامپیوتری می باشد . یعنی ثبت اسناد و گزارشهای ماهیانه و سا لیانه بصورت مکانیزه انجام می شود. در این شرکت سرفصلهای حسابداری بر اساس اصول حسابداری  می باشد و متشکل از دارائی ها ،بدهی ها ،سرمایه ، فروش و هزینه می باشد.

 

انبار  مواد اولیه در کارخانه تولید کیک :

انبار مواد اولیه پس از تحویل در انبار نگهداری می شوند و آزمایشات کنترل کیفی به دقت بر روی آنها انجام می شود و همچنین تاریخ تولید و انقضاچک می شود و سپس به سالن تولید هدایت میگردد. کاغـذ کیک و سلفان نیز در این قسمت نگهداری می شود . انبار مواد اولیه قسمت بندی شده است و هر طرف مخصوص یک ماده می باشد . آرد در کیسه ها و همچنین در سیلوهای آرد ذخیره شده است ظرفیت هر یک از سیلوها ۱۵ تن می باشد در مجموع سه سیلو برای ذخیره آرد موجود است . قسمت روغـن دارای یک اتاق در بست است که دمایی در حدود ۴ درجه سانتیگراد دارد در ضمن روغـن در دو نوع مایع و جامد است که روغـن مایع در مخزنهای روغـن نگهداری می شود .

 

توجه کنید : پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری کارخانه کیک خدیو پور  به صورت کلی این شرکت را مورد بررسی قرار داده و تهیه کننده فایل آنچه را برداشت کرده است در این پروژه گنجانیده و برخی از جدول ها و فرمول های موجود در این پروژه نیاز به اصلاح و ویرایش دارند از طریق لینک زیر میتوانید بخش فهرست این پروژه را مشاهده و دانلود کنید.

 

مشاهده فهرست کامل این پروژه مالی (کلیک کنید )

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا