پروژه مالی عملیات حسابداری یک ماه شرکت بازرگانی

پروژه مالی عملیات حسابداری یک ماه شرکت بازرگانی

پروژه مالی انجام عملیات حسابداری یک ماه شرکت بازرگانی در فایل اکسل

پروژه مالی ۱۹ رویداد یک شرکت بازرگانی فرضی در اکسل

 

در این پست از سایت دانشجویان حسابداری یک پروژه مالی تهیه شده است که اطلاعات آن مربوط به ۱۹ رویداد از یک شرکت بازرگانی می باشد. این پروژه شامل تمامی عملیات حسابداری و چرخه حسابداری می باشد که در یک فایل اکسل به صورت فرمول نویسی تنظیم شده است. فایل اکسل پروژه مالی عملیات حسابداری یک ماه شرکت بازرگانی شامل بخش های مختلف چرخه حسابداری می باشد که در ادامه مطلب در آی آر حسابداران آنها را بررسی نمیکنیم و با آنها آشنا میشویم.

 

بخش های مختلف پروژه مالی عملیات حسابداری یک ماه در یک شرکت بازرگانی

  • رویداد های مالی ( فایل پی دی اف)
  • ثبت های روزنامه (در اکسل)
  • حساب های دفتر کل (در اکسل)
  • ترازهای آزمایشی (در اکسل)
  • اصلاحات دوره مالی (در اکسل)
  • ترازآزمایشی اصلاح شده (در اکسل)
  • صورت حساب سود و زیان (در اکسل)
  • صورت حساب سرمایه (در اکسل)
  • صورت حساب ترازنامه (در اکسل)
  • بستن حساب های موقت (در اکسل)
  • ترازآزمایشی اختتامی (در اکسل)
  • بستن حساب های دائمی (در اکسل)

 

رویداد های مالی شرکت بازرگانی مربوطه

فایل مربوط به رویداد های پروژه مالی مورد نظر شامل ۱۹ رویداد می باشد که تمامی رویداد ها مربوط به اسفند ماه شرکت می باشد و اطلاعات مربوط به حساب های دائمی ماه های قبل هم در پروژه موجود می باشد که ما قبل از اینکه شروع کنیم به ثبت این ۱۹ رویداد ابتدا یک تراز آزمایشی برای حساب های دائمی ماه قبل ایجاد کردیم و بعد از آن رویداد ها ها را بررسی و وارد دفتر روزنامه کردیم.

 

پروژه مالی عملیات حسابداری یک ماه شرکت بازرگانی

 

ثبت های روزنامه و دفتر کل پروژه مالی عملیات حسابداری یک ماه شرکت بازرگانی

در این پروژه مالی برای هر رویداد یک ثبت حسابداری ارایه شده است و همچنین در پایان دوره تمامی ثبت های روزنامه مربوط به بستن حساب های موقت و اصلاح حساب ها و بستن حساب های دائمی ارایه شده است که به صورت کامل شامل ۲۹ ثبت روزنامه حسابداری در اکسل می باشد و بعد از بر اساس ثبت های دفتر روزنامه دفترکل شرکت در فایل اکسل تهیه و تنظیم شده است و بر اساس مانده این حساب های دفتر کل تراز آزمایشی تهیه شده است. اگر قصد دارید با دفاتر حسابداری و دفترداری در حسابداری آشنا شوید میتوانید پکیج دفترداری و دفترنویسی در حسابداری را از سایت تهیه کنید

 

پروژه مالی عملیات حسابداری یک ماه شرکت بازرگانی

 

تراز آزمایشی و تراز آزمایشی اصلاح شده در پروژه مالی عملیات حسابداری یک ماهه شرکت

ما بعد از اینکه دفتر روزنامه و دفتر کل را تهیه کردیم یک ترازآزمایشی ارایه کردیم و بعد از آن اصلاحات مربوط به حساب های که نیاز به اصلاح داشتند را انجام دادیم و سپس تراز آزمایشی اصلا شده را ارایه کردیم. و  بر اساس تراز آزمایشی صورت های مالی شرکت مربوطه را تهیه و تنظیم کردیم. اگر شما هم دانشجو هستید و قصد یادگیری این عملیات را به صورت حرفه ای دارید پکیج آموزش مفاهیم اساسی و پایه حسابداری شامل آموزش تمامی مباحث مربوطه می باشد. و بعد از تهیه تراز آزمایشی تمامی صورت های مالی مربوطه و تراز آختتامیه و بستن حساب ها را در اکسل به صورت کامل ارایه کردیم.

 

پروژه مالی عملیات حسابداری یک ماه شرکت بازرگانی

 

سایر بخش ها در اکسل و تهیه فایل مربوطه :

سایر بخش ها و صورت های مالی ارایه شده در فهرست به صورت کامل در فایل اکسل ارایه شده است که بعد از تهیه فایل میتوانید مشاهده و استفاده کنید. از طریق لینک زیر میتوانید فایل مربوط به این پروژه را تهیه و استفاده کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا