دانلود رایگان کتاب حسابداری میانه ۲ حسن همتی

دانلود رایگان کتاب حسابداری میانه ۲ حسن همتی

دانلود رایگان کتاب حسابداری میانه ۲ حسن همتی

 در پست قبل جزوه حسابداری میانه ۱ حسن همتی را برای شما قرار دادیم و در این پست از سایت دانشجویان حسابداری یکی از پرطرفدار ترین کتاب های حسابداری میانه ۲ را برای شما آماده کردیم . این کتاب شامل تمامی سرفصل های حسابداری میانه ۲ می باشد که دانشجویان و علاقه مندان میتوانند از طریق این پست فایل کتاب را دانلود کنند . کتاب حسابداری میانه ۲ دکتر حسن همتی عنوان کتابی است که امروز برای شما آماده کردیم این کتاب در تمامی دانشگاه های معتبر کشور در حال تدریس میباشد و یکی از بهترین منابع برای آزمون های حسابداری می باشد . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان کتاب حسابداری میانه ۲ دکتر حسن همتی در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید .

 

فهرست کتاب حسابداری میانه ۲ حسن همتی

  • اوراق قرضه پرداختنی
  • تشکیل شرکت های سهامی
  • حقوق صاحبان سهام
  • سود هر سهم
  • سرمایه گذاری در اوراق بهادار
  • صورت جریان وجوه نقد
  • نحوه تهیه و تنظیم صورت های مالی از روی مدارک ناقص

 

اوراق قرضه پرداختنی در کتاب حسابداری میانه ۲ حسن همتی

اوراق قرضه پرداختنی یکی از انواع تعهدات کتبی شرکت سهامی عام یا دولت در مقابل اشخاص ثالث میباشد که در ان شرکت سهامی عام منتشر کننده اوراق قرضه یا دولت تعهد نموده است یا مینماید که مبلغ مندرج در برگ قرضه را در سررسید یعنی تاریخ پرداخت پول به خریدار اوراق قرضه بپردازد. ضمنا تعهد میکند که در فواصل زمانی معین سود اوراق قرضه را نیز پرداخت کند.بدیهی است که شرکت سهامی عام و یا دولت در مواقع نیاز پولی بیش از منابع قبلی به جای استقراض از بانکها اقدام به چاپ و انتشار و فروش اوراق قرضه به مردم و شخصیتهای حقوقی دیگر مینماید. تا با فروش اوراق قرضه تعهد پرداختنی بلند مدت بعهده شرکت باقی میماند و نیاز پولی شرکت یا دولت برطرف میگردد. نظر به اینکه برخی از دارندگان پول حاظر نیستند با خرید سهام از شرکت به عنوان سهامدار در زمره مالکین شرکت قرار گیرند تا در آینده در سود شرکت شریک شوند.

 

صورت جریان وجوه نقد در کتاب حسابداری میانه ۲ حسن همتی

صورت جریان وجوه نقد، (به انگلیسی: cash flow statement) در حسابداری مالی به یک صورت مالی که حاوی گزارش جریان نقدینگی در فعالیت‌های عملیاتی، مالی و سرمایه‌گذاری ترازنامه یک شرکت است، اطلاق می‌گردد. برای شرکت‌های بزرگ این گزارش‌ها عموما با مجموعه‌ای از یادداشت‌های توضیحی راجع به آیتم‌های درج شده در گزارش‌ها همراه هستند، که جزییات بیشتری را از گزارش افشا می‌کنند. این یادداشت‌ها اجزاء جدا نشدنی صورت‌های مالی اساسی می‌باشند اگر تا به امروز در تهیه و تنظیم صورت جریان وجوه نقد مشکلی داشتیدبه کمک کتاب حسابداری میانه ۲ حسن همتی میتوانید به صورت ۱۰۰ درصد نحوه تهیه و تنظیم این صورت مالی را یاد بگیرید.

 

به منظور حمایت از صاحب اثر و استفاده از جدیدترین ویرایش کتاب  لطفا جدید ترین نسخه کتاب را از کتاب فروشی های معتبر در سراسر کشور تهیه و کنید . این کتاب چاپ سال ۱۳۸۳ می باشد .

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۷.۲ مگابایت
» رمز فایل : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل PDF می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارAdobe PDF Readerاستفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
کپی برداری از مطالب تنها با اجازه مدیر امکان پذیر می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

یک دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید واقعا مطالب سایتتون خوبه میشه لطفا حل المسائل میانه ۱ حسن همتی هم توی سایت قرار بدید خیلییی واجبه من هر سایتی که می گردم پیدا نمیکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا