چرا باید در دوره آموزش دفترداری و دفترنویسی شرکت کنیم ؟

چرا باید در دوره آموزش دفترداری و دفترنویسی شرکت کنیم ؟

چرا باید در دوره آموزش دفترداری و دفترنویسی شرکت کنیم ؟

اهمیت یادگیری دفترنویسی و دفترداری برای ورد به بازارکار حسابداری

 

ما در آی آر حسابداران یک دوره آموزشی طراحی کردیم که در این دوره صفر تا صد دفتر نویسی دفاتر قانونی حسابداری را برای ورد به بازارکار حسابداری آموزش دادیم. این دوره شامل که با نام دوره آموزش دفتر نویسی در حسابداری روی سایت قرار گرفته و میتوانید آن را تهیه کنید شامل تمام آنچه که دانشجویان و دانش آموزان رشته حسابداری برای ورد به بازارکار حسابداری باید بدانند می باشد. و در این پست قصد داریم به اهمیت شرکت در این این دوره بپردازیم.

 

اهمیت یادگیری تخصصی دفترداری در حسابداری

 از زمانی که تئوری تقسیم به کار توسط آدام اسمیت پدر علم اقتصاد مطرح شد، انجام کارها به صورت تخصصی یک مزیت محسوب شده است ست و حسابداری نیز از این قضیه مستثنی  نیست.

گرایشهای علم حسابداری در حوزه های بازرگانی- مالی – حسابداری بهای تمام شده که به آن حسابداری صنعتی گفته می‌شود و یا حسابرسی، حسابداری دولتی، حسابداری مالیاتی و سایر حوزه های تخصصی حسابداری نیز حاکی از انجام کار و عملیات حسابداری به صورت تخصصی می باشد.

 

 اهمیت کنترل در فرایند حسابداری، ضرورت دقت و سرعت در انجام امور مالی و همچنین نیاز جامعه ی رقابتی امروز در ارائه خدمات مالی با کیفیت و قابلیت اتکا باعث شده است فعالیت های حسابداری به صورت بسیار تخصصی انجام شوند.

انجام وظایف حسابداری در قالب حسابداری حقوق و دستمزد حسابداری و مدیریت تولید و سایر گروه ها نمونه ای از این وظایف به صورت بسیار تخصصی می باشد همچنین وظیفه دفترداری در حسابداری یکی از این تخصص ها می باشد.

 البته باید توجه داشت این تفکیک وظایف به طور معمول در موسسات بزرگ و متوسط صورت می پذیرد فعالیت و وظایف حسابداری در موسسات کوچک به نسبت موسسات و شرکت های بزرگ کمتر تفکیک می شوند.

 

 اما دفترداری به عنوان یک وظیفه تخصصی حسابداری و عنصری مشترک در تمامی موسسات مورد توجه و اهمیت می باشد، شناسایی، ثبت و نگهداری اسناد و مدارک اولیه رویدادهای مالی، ستون های می باشند که سیستم های حسابداری بر پایه آنها استوار است. 

صاحبان موسسات اقتصادی و کسب و کار ها علاقه مند هستند عملیات دفترداری رویدادهای مالی آنها با دقت انجام پذیرد: بنابراین دفترداری به عنوان یکی از مشاغل تخصصی مورد توجه واقع شده است. و ما در دوره آموزش دفترداری و دفترنویسی ویژه بازار کار حسابداری تمامی مواردی را که شما برای ورود به بازار کار نیاز دارید را آموزش دادیم برای مشاهده توضیحات بیشتر در خصوص این دوره روی دکمه آبی رنگ زیر کلیک کنید

 

مشاهده توضیحات بیشتر و شرکت در دوره دفترداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا