اهمیت یادگیری نرم افزار اکسل برای حسابداران

اهمیت یادگیری نرم افزار اکسل برای حسابداران

اهمیت یادگیری نرم افزار اکسل برای حسابداری

اهمیت نرم افزار اکسل در رشته حسابداری

 

همانطور که می دانید مایکروسافت اکسل یکی از مهم ترین نرم افزارهای رایانه ای است که در محیط کاری مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر است که بیشتر کارمندان و حسابداران نیاز به یادگیری اکسل دارند تا بتوانند عملکرد خوبی در محیط کاری داشته باشند.استفاده از اکسل به عنوان ابزار محاسباتی کاربر نهایی بسیار ضروری است. امروزه تمامی حسابداران ، حسابرسان و مدیران حرفه ای از اکسل برای انجام وظایف روزمره خود استفاده می کنند . در محیط کاری امروزی، بدون داشتن دانش و اطلاعات مورد نیاز در خصوص اکسل قادر نخواهید بود عملکرد خوب و بهینه ای از خود نشان دهید.

 

نرم افزار اکسل و حسابداری :

از بین نرم افزارهای آفیس، اکسل قدرتمندترین و کاربردی‌ترین نرم افزار کمکی در حسابداری است. نرم افزار اکسل به‌نوعی با شغل حسابداری پیوند خورده است و می‌تواند مکمل مهارت‌ها و توانایی‌های یک حسابدار قرار بگیرد. این نرم افزار به دلیل داشتن محیطی ساده و همین‌طور امکاناتی مفید و منعطف بودن علاوه بر اینکه در حسابداری‌های شخصی و عمومی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، در تهیه گزارشات مالی ، یکی از نرم‌افزارهای مهم برای حسابدارن به شمار می‌آید که یادگیری آن به‌عنوان پیش‌زمینه استفاده از نرم افزارهای حسابداری از اولویت ویژه برخوردار است و یک امتیاز برای کارجویان حسابداری است. لزوم کاربری صحیح و به‌موقع از اکسل به کارمندان کمک می‌کند عملکرد خوب خود را در محیط کار نشان دهند و به حسابدارانی با دقت و دارای قدرت تحلیل بالا تبدیل شوند. اما همواره تعداد حسابدارانی که به این نرم افزار ساده تسلط کامل داشته باشند محدود است و لزوم آموزش صحیح آن‌ها احساس می‌شود. به همین خاطر ما در آی آر حسابداران دوره پیشرفته آموزش اکسل در حسابداری را تهیه و تنظیم کردیم که میتوانید از آن استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن آن را فرابگیرید.

اکسل از کتابخانه‌ای غنی از توابع مالی و محاسباتی استفاده می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی امور مربوط به حسابداری را انجام داده و امور مربوطه را به‌صورت سیستمی پیاده‌سازی کنند. همچنین کاربر می‌تواند علاوه بر انجام محاسبات از طریق توابع آماده، هر جا که نیاز بود خود دست به کار شده و قطعه کد مربوطه را پیاده‌سازی کند.اهمیت اکسل در حسابداری به اندازه ای است که یادگیری این نرم افزار برای تمامی دانش آموزان ، دانشجویان و حسابداران و حسابرسان بسیار ضروری است و اگر قصد دارید یک حسابدار موفق باشید حتما نحوه کار کردن با این نرم افزار را یادبگیرید.

 

کامتلرین دوره آموزش اکسل در حسابداری را دنبال کنید.

به دلیل اهمیت بسیار زیاد نرم افزار اکسل در رشته حسابداری ما یک بسته آموزشی برای شما تهیه و تنظیم کردیم ، که بتوانید اکسل در حسابداری را به صورت کامل یادبگیرید. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود آن روی لینک زیر کلیک کنید.

توضیحات و شرکت در دوره آموزش اکسل در حسابداری

 

به روز رسانی شد : این پست مربوط به کتاب و جزوه آموزش اکسل بود که در تاریخ۲۳ اسفند ۹۷ به صورت کامل به روز رسانی شده است. برای یادگیری اکسل روی لینک بالا کلیک کنید

‫15 دیدگاه ها

  1. آذر آهنگری گفت:

    عالی بود واقعا اسفاده بردم . تشکر از شما

  2. هانی سعیدنیا گفت:

    سلام. فقط اگر امکانش هست فایل های گردش حساب های کل رو هم بزارید

  3. سلام اصلا دانلود نمیشه

  4. مسام امیریان گفت:

    سلام و عرض سپاس بابت فایلهای خوبی که در جهت استفاده حسابداران گذاشته اید دارم انشائاله که همیشه برقرار و موفق باشید

  5. بهنام رحیمی گفت:

    سلام.
    خیلی عالی ولی فایل های آموزشی بیشتری قرار بدید

  6. درود
    سپاس از زحمات ومطالب خوبتون

  7. نمونه سوالات وجواب استخدامی رومیخواستم

    1. پشتیبانی سایت گفت:

      سلام
      در صورت امکان در اینده نمونه سوالات را روی سایت و در بخش مربوط به سوالات استخدامی قرار میدیم
      موفق باشید

  8. مهرداد امیری گفت:

    ممنون سید جان لطفا اموزش هی نرم افزار ها را قرار بدید

    1. سلام مهرداد جان
      آر طریق منوی دسترسی دسته ها بخش آموزش نرم افزار رو برسی کنید
      تمام آموزش ها رو قرار دادیم
      موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا