دانلود رایگان فایل اکسل راس گیری چک ها

دانلود رایگان فایل اکسل راس گیری چک ها

دانلود رایگان فایل اکسل راس گیری چک ها

برنامه راس گیری چک برای کامپیوتر

 

در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران در بخش فایل های اکسل حسابداری برای شما یک فایل اکسل حرفه ای تنظیم کردیم شما حسابدار گرامی میتوانید با استفاده از این فایل عملیات راس گیری چک های خود را در کمترین زمان ممکن انجام بدهند. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان فایل اکسل راس گیری چک ها در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

راس گیری چک ها چیست ؟

اطلاع از تاریخ میانگینی که برای وصول چک ها استفاده می شود، راس گیری چک نامیده می شود. به عبارتی میتوان گفت که “راس گیری” یک اصطلاح تخصصی در امور حسابداری است که می توان آن را با عبارت “میانگین زمانی” برابر دانست. هنگامی که بخواهید زمان چند رویداد نظیر وصول چک یا پرداخت را یکسان سازی نمایید از راس گیری استفاده خواهید کرد.در این فایل اکسل شما فقط با وارد کردن اطلاعات چک ها میتوانید راس چک های خود را مشاهده کنید.

 

اگر میخواهید اکسل در حسابداری یاد بگیرید!

ما در آی آر حسابداران برای آن دسته از دانشجویان و حسابداران و اشخاصی که هدف دارند و به فکر پیشرفت خودشان هستند دوره های بازارکاری را تنظیم کردیم که در این دوره ها میتوانند به صورت کامل نحوه کارکردن با اکسل به خصوص اکسل در حسابداری را به صورت صفر تا صد یاد بگیرند. این دوره ها شامل دوره آموزش اکسل در حسابداری و دوره آموزش توابع مالی و حسابداری اکسل می باشد که شما میتوانید توضیحات این دو دوره را الان بررسی و با یک تخصص عالی در آنها شرکت کنید.

 

چطور از فایل اکسل راس گیری چک ها باید استفاده کنید.

این فایل به صورت کامل تنظیم شده است و شما میتوانید با وارد کردن اطلاعات اولیه چک های خود در بخش های مربوط به تاریخ و روز دریافت و تاریخ سر رسید و مبلغ چک در بخش رو به روی جدول راس چک های خود را مشاهده کنید. همچنین از شما خواهشمندیم که نظرات خود را درباره این فایل از طریق پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید. از طریق لینک زیر میتوانید این فایل اکسل را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۰.۱۲ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل xlsx می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Excel استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
کپی برداری از مطالب تنها با اجازه مدیر امکان پذیر می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫2 دیدگاه ها

  1. راس گیری بادرصد 5 چور

    1. آقای پرویزی - پشتیبانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      متوجه سوال شما نشدم به کمک این فایل میتوانید راس گیری را انجام بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا