فیلم آموزش مالیات تبصره 100 در سال 1401

فیلم آموزش مالیات تبصره ۱۰۰ در سال ۱۴۰۱

آموزش های مربوط به اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی در سامانه جدید

قبلا در خصوص اظهارنامه تبصره ۱۰۰ در نسخه جدید یک پست با عنوان فیلم آموزش ارسال اظهارنامه مالیاتی تبصره ۱۰۰ را منتشر کردیم که میتوانید آن را مشاهده کنید و در این پست از سایت با توجه به تغیرات مربوط به پوز ها و ثبت مبلغ تراکنش دستگاه های پوز در حساب مربوطه یک فیلم جدید تهیه کردیم که میتوانید در ادامه مطلب این فیلم آموزشی را مشاهده کنید. همچنین در ادامه مطلب میتوانید آموزش مالیات تبصره ۱۰۰ در سال ۱۴۰۱ را دانلود کنید

 

 در زیر میتوانید فیلم مربوط به نحوه تکمیل اظهارنامه تبصره ۱۰۰ را مشاهده کنید

 

درباره اظهارنامه مالیاتی تبصره ۱۰۰ (۱۴۰۱)

در قانون جدید مالیات های مستقیم به ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم تبصره ای اضافه شد که در آن سازمان امور مالیاتی می تواند مشاغلی که درآمد و فروش سالانه آنها کمتر از ۱۰ برابر معافیت ماده ۸۴ قانون مالیات مستقیم باشد از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف کند. و همچنین از انجام بخشی از تکالیف از قبیل نگهداری اسناد و مدارک موضوع این قانون و ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف کند و مالیات مودیان مذکور را به صورت مقطوع تعیین و وصول نماید در فیلم بالا به صورت گام به گام نحوه ارسال اظهارنامه مالیاتی تبصره ۱۰۰ را آموزش دادیم که میتوانید از آن استفاده کنید. اگر قصد یادگیری نحوه تکمیل اظهارنامه های مالیاتی اشخاص حقیقی را دارید توصیه میکنم حتما دوره آموزش اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی را بررسی و تهیه کنید . ما در این دوره نحوه تکمیل اظهارنامه های مالیاتی را به صورت کامل آموزش دادیم.

 

✔ لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا