فیلم آموزش کارکردن با توابع اولیه در اکسل

فیلم آموزش کارکردن با توابع اولیه در اکسل

فیلم آموزش کارکردن با توابع اولیه در اکسل

آموزش توابع (sum – product – min – max – average – count)

در این بخش از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما فیلم آموزش کارکردن با توابع اولیه در اکسل را قرار دادیم که این فیلم بخشی از یکی از جلسات دوره آموزش اکسل در حسابداری می باشد که ما در این دوره نرم افزار اکسل را به صورت کامل و از قدم صفر تا سطح پیشرفته برای دانشجویان حسابداری ایران آموزش دادیم و بعد از آن مسائل مربوط به حسابداری را آموزش دادیم و یکی از بهترین دوره های آموزشی برای یادگیری حرفه ای اکسل می باشد که دانشجویان و علاقه مندان به رشته حسابداری و یادگیری نرم افزار اکسل میتوانند از آن برای ورود به بازارکار حسابداری استفاده کنند. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود این فیلم در ادامه مطلب با آی آر حسابداران تماس بگیرید.

 

 

دانلود فیلم آموزش اکسل توابع اولیه – کلیک کنید

 

درباره نرم افزار اکسل و حسابداری

اکسل یکی از برنامه‌های موجود در مایکروسافت و نرم‌افزار آفیس است که سال‌های پیش برای ادامه روند کار و فعالیت افراد به صورت عالی‌ منتشر شد. معرفی اکسل و کاربردهای آن شامل محاسبات ریاضی، آماری، متنی، ترسیم نمودار و ابزارهای گرافیکی می‌باشد. چنان گستردگی در این برنامه وجود دارد که باعث شده است تا از فروشگاه‎‌های کوچک تا شرکت‌های بزرگ از کاربرد نرم افزار اکسل استفاده کنند و در فعالیت‌های خود با استفاده از این نرم‌افزار نظم ایجاد کنند.

 

✔ لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

 

‫4 دیدگاه ها

  1. علی اکبر حسن آبادی گفت:

    با سلام، ممنون بخاطر سایت عالی و پربارتون، خواستم بگم جزوه حسابداری ۱ شما،، دو ترم قبل استاد به ما معرفی کردن و کلا تا پایان ترم همون جزوه تدریس شد، چون جامع و کامل بودش، با سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا