دانلود پروژه مالی رویداد های مالی یک شرکت خدماتی برای سال دوم

پروژه مالی رویداد های مالی یک شرکت خدماتی برای سال دوم

پروژه مالی رویداد های مالی یک شرکت خدماتی برای سال دوم

پروژه مالی صفر تا صد عملیات شرکت خدماتی برای سال دوم

 

تعداد صفحات ۳۳ صفحه
تعداد ثبت  ۳۱ ثبت حسابداری
فرمت پروژه   word
دسته بندی پروژه مالی حسابداری
تهیه کننده تیم آی آر حسابداران

 

برخی از پروژه های مرتبط با پروژه مالی رویداد های مالی یک شرکت خدماتی برای سال دوم شامل موارد زیر :

برای مشاهده و دانلود هر یک از پروژه های مالی روی عنوان ان کلیک کنید همچنین برای مشاهده و دانلود لیست کاملا پروژه های مالی سایت روی لینک رو به رو کلیک کنید . “ مشاهده لیست کامل پروژه های مالی سایت

 

توضیحات پروژه مالی رویداد های مالی یک شرکت خدماتی برای سال دوم :

در پست های قبلی از سایت پروژه های زیادی مرتبط با پروژه ای که امروز قصد داریم قرار بدیم قرار دادیم. اما یک تفاووت دارد و آن هم این است که این پروژه برای سال دوم تهیه و تنظیم شده است. این پروژه شامل صفر تا صد رویداد های مالی یک شرکت خدماتی فرضی می باشد که شامل تمام سیکل مربوط به شرکت خدماتی مثل رویداد ها ، تهیه سند ها و … که در فهرست پروژه آماده است می باشد. این پروژه در یک فایل word  تهیه و تنظیم شده است. که فایل پی دی آن هم ضمیمه فایل شده است تا در صورت نیاز بتوانید از ان هم استفاده کنید. فهرست بخش های مربوط به این پروژه مالی به صورت کامل در زیر آماده است.

 

فهرست پروژه مالی رویداد های مالی یک شرکت خدماتی برای سال دوم :

  • تراز افتتاحیه
  • افتتاح حساب های دائمی در ابتدای سال جدید
  • رویداد های پروژه (۲۴ رویداد حسابداری)
  • سند های حسابداری (۲۴ سند حسابداری)
  • ثبت های روزنامه شرکت (۳۱ ثبت روزنامه)
  • حساب های دفتر کل
  • تراز آزمایشی اولیه
  • اصلاحات
  • تراز آزمایشی اصلاح شده
  • صورت سود و زیان
  • صورت حساب سرمایه
  • بستن حساب های موقت
  • ترازنامه
  • تراز اختتامیه
  • بستن حساب های دائمی در پایان سال

 

 

عنوان این پروژه چیست ؟

رویداد های مالی شرکت خدماتی صدف به همراه صورت های مالی (توجه کنید شما میتوانید عنوان آن را تغیر بدید و به عنوان های مثل صفر تا صد سیستم حسابداری یا سیکل حسابداری شرکت خدماتی یا عنوان های مشابه تغیر بدهید.)

 

این پروژه مالی چگونه است ؟

این پروژه شامل ۲۴ رویداد حسابداری و مانده حساب های سال قبل می باشد که ابتدا مانده حساب های سال قبل با استفاده از یک تراز افتتاحیه به سال جدید منتقل شده است و ثبت های آن هم زده شده اند سپس ثبت های مربوط به ۲۴ رویداد در دفتر روزنامه انجام شده است و بعد از دفتر روزنامه به حساب های دفتر کل تهیه و تنظیم شده اندو بعد از آن تراز آزمایشی اولیه تهیه شده است و سپس اصلاح حساب ها انجام شده و تراز آزمایشی اصلاح شده تهیه شد و بعد از آن صورت های مالی (صورت سرمایه ، صورت سود و زیان ، صورت ترازنامه) تنظیم شده و بعد از آن حساب های موقت بسته شده اند و بعد از آن حساب های دائمی بسته شد و در آخر یک ترازاختتامیه تهیه شده است.

 

فرمت این پروژه چگونه است ؟

این پروژه مالی در یک فایل word تهیه و تنظیم شده است.

 

این پروژه آیا آماده ارایه به استاد و پرینت گرفتن می باشد؟

بله این پروژه به صورت کامل تهیه و تنظیم شده است و جدول های مربوط به حساب ها و صورت های مالی به صورت کامل با فونت B Nazanin تهیه و تنظیم شده است و برای راحتی شما یک بار از این پروژه خروجی pdf  گرفته است که میتوانید از آن هم استفاده کنید. ( توصیه میکنیم فونت بی نازنین رو روی سیستم خود نصب کنید تا فایل word  پروژه به درستی اجرا شود.)

 

این پروژه شامل چند رویداد و چند ثبت روزنامه می باشد ؟

این پروژه شامل ۲۴ رویداد حسابداری و ۳۱ ثبت دفتر روزنامه می باشد.( ثبت های دفتر روزنامه شامل ثبت های مربوط به رویداد های حسابداری و اصلاح حساب ها و بستن حساب های در پایان سال می باشد). از طریق دکمه زیر میتوانید این پروژه را خرید و دانلود کنید.

 

‫7 دیدگاه ها

  1. محمد خدابنده لو گفت:

    سلام وقت بخیر
    خدابنده لو هستم درخواست یه پروژه حسابداری دارم. لطفا …… یه تماس بگیرید

  2. سلام
    من در حال یادگیری حسابداری و مالیات هستم. واسه تمرین خودم نیاز دارم پروژه هایی داشته باشم تا تمام اصول حسابداری و سند زنی و مالیاتی رو تمرین کنم/از جمله حقوق و دستمزد و بیمه ومالیات بیمه.ترازنامه و مالیات بر ارزش افزوده و…
    بستن حسابها

    میخوام یه پروژه دو ساله از تمام صورتهای مالی یه شرکت داشته باشم و همراه اموزشم. رو این پروژه ها تمرین کنم.نیازی به اسلاید و چیزهایی که اساتید و پایان نامه ها براشون الزامیه ندارم
    فقط واسه تمرین خودمه
    لطفا اگر مجموعه ای این چنینی با اسناد فراوون و مطرح دارید
    بمن اطلاع بدید
    سپاسگذارم

    1. سلام وقت بخیر ، در حال حاضر پروژه ای با این بخش ها موجود نمی باشد. اما توی برخی از دوره های آموزشیمون بخشی های که نیاز دارید را آموزش دادیم. برای مشاهده توضیحات بیشتر روی لینک های زیر کلیک کنید
      https://www.irhesabdaran.ir/cat/shop
      موفق باشید

    2. ف.اسماعیلی گفت:

      سلام ووقت بخیر
      من دنبال حل پروژه مالی اصول حسابداری جلد ۱ سازمان حسابرسی هستم
      شرکت خدماتی دقیق..

  3. باعرض سلام و وقت بخیر
    یه درخواست داشتم ازتون .اگر میشه لطف کنید قیمت پروژه های مالی حسابداری که داخل سایت گذاشتید یخورده قیمت هاشون رو کم کنید قیمت هاش از لحاظ وضع تورم و …مناسب هست ولی برای بعضی از ماها مناسب نیست.و این پروزه ها برای هر دانشجویی واجب هست که مورد استفاده قرار بگیرد.
    خیلی ممنون از سایت خوبتون

    1. پشتیبانی سایت گفت:

      سلام وقت بخیر
      قیمت تمامی پروژه ها بر اساس سال های 96 . 97 هست و اصلا تغیری ندادیم. و تصمیم گرفتیم به جای افزایش قیمت ها یه بخش جدیدی را راه اندازی کنیم و هزینه ها را از طریق بخش های دیگه جبران کنیم که باعث نشه قیمت پروژه ها را افزایش بدیم .و هزینه های مربوط به پروژه ها به مراتب بسیار پایین تر از هزینه ای هست که شما میتونید پرداخت کنید تا پروژه را براتون تهیه کنند.

      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا