چطور نرم افزار حسابداری هلو را فعال سازی کنیم

چطور نرم افزار حسابداری هلو را فعال سازی کنیم ؟

چطور نرم افزار حسابداری هلو را فعال سازی کنیم ؟

نرم افزار حسابداری هلو یکی از پرطرفدار ترین نرم افزار های حسابداری می باشد که در شرکت های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. نرم افزار های حسابداری بعد از نصب اولیه نیاز به فعال سازی دارند. و نحوه فعال سازی نرم افزار ها متفاوت می باشد. ما در پست قبلی نحوه نصب نرم افزار هلو را آموزش دادیم و در این پست از سایت آی آر حسابداران قصد داریم با هم نحوه فعال سازی نرم افزار هلو شرکت طرفه نگار را بررسی کنیم و با آن آشنا شویم. این فیلم بخشی از دوره آموزش نرم افزار حسابداری هلو می باشد. برای مشاهده این فیلم و دانلود آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

دانلود فیلم آموزش فعال سازی – کلیک کنید

 

آموزش حسابداری برای دانشجویانی که قصد ورود به بازارکار را دارند

ما در آی آر حسابداران به درخواست کاربران سایت بهترین دوره های آموزشی را به صورت فیلم آموزشی تهیه و تنظیم کردیم و در این دوره ها مهارت های که دانشجویان برای ورود به بازارکار نیاز دارند را تهیه و تنظیم کردیم. اخیرا تمامی دوره ها را در در یک بسته کامل قرار دادیم و تحت عنوان پکیج جامع آموزش حسابداری ویژه بازارکار منتشر کردیم. این دوره شامل بیش از ۷۵ ساعت فیلم آموزشی می باشد که تمامی مهارت های مورد نیاز در بازارکار می باشند و هر دانشجو و یا دانش آموزی که قصد ورود به بازارکار و حسابدار حرفه ای شدن را دارند نیاز به یادگیری این مهارت ها دارد.

 

✔ لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا