دانلود پاورپوینت رابطه بین محافظه کاری حسابداری و ارزش وجه نقد

دانلود پاورپوینت رابطه بین محافظه کاری حسابداری و ارزش وجه نقد

دانلود رایگان پاورپوینت رابطه بین محافظه کاری حسابداری و ارزش وجه نقد

تهیه و تنظیم شده توسط : فاطمه طاوسی / عارف نبی زاده

 

در بخش قبل مقاله حاکمیت شرکتی از فاطمه طاوسی را برای شما قرار دادیم که میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید و در این بخش برای شما پاورپوینت رابطه بین محافظه کاری حسابداری و ارزش وجه نقد را در بخش دانلود رایگان پاورپوینت قرار دادیم . این فایل بر اساس یک مقاله می باشد با عنوان بررسی رابطه بین محافظه کاری حسابداری و ارزش وجه نقد با نقش تعدیل کننده سهامداران نهادی که در این فایل پاورپوینت این مقاله برای درس مباحث جاری در جسابداری بررسی شده است.برای مشاهده توضیحات و دانلود در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید

 

سنجش محافظه کاری

متغیر مستقل در این پژوهش محافظه کاری میباشد. برای اندازهگیری محافظه کاری از مدل گیولی وهاین استفاده شده است. شاخص محافظه کاری براساس مدل مزبور به صورت زیر محاسبه میشود (گیولی و هاین،۳۰۰۰ ) همچنین سهامداران نهادی به عنوان متغیر تعدیل کننده درنظر گرفته شده است که ازطریق درصد کل سهام تملیک شده به وسیله سهامداران نهادی به کل سهام سرمایه محاسبه میشود. ارزش وجه نقد در این پژوهش متغیر وابسته است که از رابطه زیر بدست می آید.

 

نتیجه گیری پاورپوینت رابطه بین محافظه کاری حسابداری و ارزش وجه نقد

نتایج حاصل از آزمون مدل فرضیه تحقیق، حاکی از عدم وجود نقش تعدیل کننده سهامداران نهادی دررابطه بین محافظهکاری حسابداری و ارزش وجه نقدی می باشد. و ضریب تعیین مدل نیز گویای آن است که ۱۵ درصد از تغییرات متغیر وابسته توسط متغیرهای مستقل و کنترلی وارد شده در مدل تبیین میگردد. و همچنین مقدار آماره دوربین-واتسن می بایست مابین عدد ۱/۵ و ۲/۵ باشد که در این پژوهش ۲/۴۹ است که حاکی از این مطلب می باشد که در جزء اخلال آن خود همبستگی وجود ندارد.می توان گفت، سهامداران نهادی در رابطه بین متغییر محافظه کاری حسابداری و ارزش وجه نقد ، نقش تعدیل کننده ای ندارند و فرضیه دوم پژوهش نیز پذیرفته نخواهد شد.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۲ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا