دانلود سوالات کنکور دکتری حسابداری 1402 با پاسخنامه

دانلود سوالات کنکور دکتری حسابداری 1402 با پاسخنامه

دانلود سوالات کنکور دکتری حسابداری ۱۴۰۲ با پاسخنامه

دفترچه سوالات کنکور دکتری حسابداری سال ۱۴۰۲ با کلید سوالات

 

در پست قبلی برای شما دفترچه سوالات دکتری حسابداری سال ۱۴۰۱ را قرار دادیم که میتوانید همین الان از طریق سایت آنها را به صورت رایگان دریافت کنید و در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما سوالات کنکور دکتری حسابداری ۱۴۰۲ را به همراه پاسخنامه تستی که از طرف سازمان سنجش برای این دفترچه منتشر شده است را قرار دادیم. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان فایل ها با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

منابع و پست های مربوط به کنکور دکتری رشته حسابداری سال ۱۴۰۳

یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری بعد از پایان  این دوره ، شرکت در کنکور دکتری حسابداری است و به محض تصمیم گیری در خصوص شرکت در این کنکور حسابداری نیازمند مطالبی هستند که بتوانند مسیر و راه های درست را پیدا و انتخاب کنند. ما در دو بخش مهم از سایت تخصصی آی آر حسابداران مطالب مرتبط با آزمون دکتری را برای شما دسته بندی کردیم که در صورت نیاز میتوانید از آنها استفاده کنید. این دسته ها شامل : ۱- نمونه سوالات آزمون های دکتری حسابداری  می باشد که شامل نمونه سوالات و پاسخنامه های سال های قبل می باشد و گروه دوم ۲-منابع و ظرایب مورد نیاز برای آزمون دکتری حسابداری که میتوانید از مطالب رایگان این بخش ها هم استفاده کنید.

 

توضیحات بیشتر در خصوص کنکور دکتری سال ۱۴۰۲

منابع آزمون دکتری حسابداری دروس آمار و احتمالات ، ریاضی ،حسابرسی ، حسابداری مدیریت  و تئوری حسابداری است که شامل ۷۵ سوال تخصصی می باشد.و زمان پاسخگویی به سوالات این دفترچه ۱۰۵ دقیقه بود. و دفترچه ای که به همراه کلید آن برای شما قرار گرفته است دفترچه کدA 135 می باشد که از طریق لینک زیر میتوانید دفترچه سوالات کنکور دکتری حسابداری ۱۴۰۲ با پاسخنامه تستی را از سایت آی آر حسابداران به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۲ – ۱ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارAdobe PDF Reader l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا