دانلود رایگان پاورپوینت مسائل جاری درحسابداری مدیریت

دانلود رایگان پاورپوینت مسائل جاری درحسابداری مدیریت

دانلود رایگان پاورپوینت مسائل جاری درحسابداری مدیریت

ارائه دهنده : خدیجه یاری

 

کنترل دارای یک معنا یا اهمیت روانی برافراد درگیر در آن نیز است . ممکن است که آن دلالت بر برتری ،حقارت ، تسلط ، اطاعت ، راهنمایی ، کمک ، انتقاد و توبیخ داشته باشد . همچنین ممکن است دلالت بر چیزی درمورد مردانگی و نیرومندی افراد درگیر درآن داشته باشد ، اعمال کنترل دارای بارعاطفی است .برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان پاورپوینت مسائل جاری درحسابداری مدیریت در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید

 

کنترل درتاثیر گذاری بررفتار

کنترل به عنوان فرایندی در نظر گرفته می شود که یک کارکرد اصلی دارد و آن کمک به اطمینان ازمناسب بودن رفتارهای افراد دریک سازمان است .این رفتارباید سازگار با استراتژی های سازمان باشد ، که در این صورت باید به عنوان بهترین مسیری انتخاب شود که سازمان ازطریق آن به اهداف تعیین شده دست می یابد .

 

درنظر گرفتن فرایند کنترل مدیریت

اصلی ترین جنبه هرسیستم کنترلی تاثیر ان بررفتار است . لازم است سیستم هابه شکلی طراحی شوندکه کمک رسان ، راهنما و انگیزاننده مدیران در تصمیم گیری بوده و به صورتی عمل نمایندکه هم راستاوهم جهت با تمامی اهداف سازمانی باشند ، سیستم های کنترلی در درجه اول به منظور بهبود تصمیم گیری های جمعی درون سازمانی ایجاد می شوند . از انجا که بسیاری از تصمیمات ، در برگیرنده رفتار انسانی است ، تاکید ما به جای توجه بر ملاحظات فنی برملاحظات انسانی خواهد بود .

 

مقایسه سیستم ارگانیک وسیستم مکانیکی

سیستم ارگانیک مدیریت : مناسب شرکتهایی است که درمحیط متغیر بازار فعالیت می کنند ، با ویژگی هایی چون تعداد تغییرات زیاد در نقش ها وسمت ها ، ساختار سلسله مراتب کمتر وفعل وانفعالات پویایی زیاد بین کارکرد های مختلف سازمان برای کنار امدن باشرایط متغیر و بی ثبات شناخته می شود . قدرت تخصص وقدرت پاداش بهترین گزینه است .

سیستم مکانیکی :بیشتر برای شرکتهایی مناسب است که درمحیط نسبتا ثابت فعالیت می کنند . برای شرکتهای باوظایف روتین ،که در محیط های نسبتا ایستا فعالیت می کنند ،احتمالا قدرت اجبار وقدرت قانونی انواع غالب قدرت ها است .

 

کنترل بعد از عمل Post- action Control :

کنترلهای بعد عمل که به موجب آن مدیریت با استفاده ازگزارش های عملکرد یا کارت های امتیازی ارائه شده به محض اتمام عملیات ،که نشان دهنده تفاوت و میزان انحراف عملکرد واقعی با عملکرد برنامه ریزی شده است ، ازوضعیت موجود آگاهی می یابد . کنترل های بعد از عمل و کنترل های سکانی ، از مکانیزم بازخورد برای اصلاح انحرافات استفاده می کنند با این تفاوت که در کنترل سکانی ،واکنش قبل از عملیات صورت می گیرد .

 

سیستم سنتی کنترل :

شرکتی که ازسیستم سنتی کنترل استفاده می کند استانداردهایی را برای هرفعالیت عملیاتی درمرحله تنظیم بودجه تدوین می کند .درپایان هردوره این استاندارد ها با نتایج واقعی مقایسه می شوند وبرای مقایسه از تکنیک تحلیل واریانس به کار می رود تا: ماهیت انحراف ایجاد شده اررزیابی شود . امکان هرگونه اقدام اصلاحی وجود داشته باشد . اعطای پاداش برای رفتار خوب ورضایت بخش یا تنبیه عملکردهای بد وغیر رضایت بخش مورد ارزیابی قرار گیرد. از طریق لینک زیر میتوانید پاورپوینت مسائل جاری درحسابداری مدیریت را به صورت رایگان از سایت آی آر حسابداران دانلود کنید.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۳.۸ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایلppt می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار PowerPoint استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا