معرفی بهترین و جامع ترین و به روز ترین منبع قوانین مالیاتی

معرفی بهترین و جامع ترین و به روز ترین منبع قوانین مالیاتی

معرفی بهترین منبع برای مطالعه قوانین مالیاتی برای آزمون ها

 

در پست قبلی سایت آی آر حسابداران آموزش ارسال صورتحساب الکترونیکی با نرم افزار حسابداری  را قرار دادیم که میتوانید آن را مشاهده و دانلود کنید و در این پست از سایت قصد داریم به یکی از سوالات کاربران در خصوص معرفی منبع برای مطالعه قوانین مالیاتی پاسخ بدهیم. برای مشاهده و مطالعه توضیحات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

 

بهترین منبع برای مطالعه قوانین مالیاتی

کتاب ها و جزوات زیادی وجود دارند که میتوانید با کمک آنها قوانین و مقرارت مالیاتی را مطالعه کنید. اما یک مشکلی که هست این موارد به روز نمی شود ولی باز هم اگر بخواهیم یک منبع به روز و جامع که شامل تمامی قوانین مربوطه باشد بهترین گزینه سایت سازمان امور مالیاتی کشور می باشد. در این سایت شما میتوانید تمامی قانون های مربوط به هر بخش را بررسی و مطالعه یا برای پژوهش های خود از آنها استفاده کنید. پس بهترین گزینه سایت intamedia است که در ادامه میتوانید فیلم آموزش آن را مشاهده کنید.

 

فیلم معرفی منبع قوانین مالیاتی 

ورود به سایت سازمان امور مالیاتی – کلیک کنید

معرفی کتاب برای مطالعه قوانین مالیاتی

یکی از پرسش های مداوم کاربران در خصوص معرفی کتاب بود که اگر بخواهیم کتاب های معرفی یا پیشنهاد کنیم برای مطالعه قوانین میتوانید به کتاب های استاد احمد آخوندی یا کتاب قوانین و مقررات استاد غفارزاده اشاره کرد. و البته کتاب های زیادی در این خصوص در بازار وجود دارد که اگر شما میشناسید میتوانید در بخش کامنت های همین پست معرفی کنید تا سایر دوستان استفاده کنند.

 

آموزش قوانین و مقررات مالیاتی

یکی از بهترین روش ها برای یادگیری قوانین و مقررات مالیاتی شرکت در دوره های اموزشی است. ما در سایت آی آر حسابداران دوره های اموزشی برگزار میکنیم که در این دوره ها میتوانید تمامی جزئیات مربوط به قوانین را بر اساس آخرین تغیرات یاد بگیرید. پیشنهاد میکنم از طریق بخش محصولات سایت جزئیات این دوره های آموزشی را بررسی کنید و در حال حاضر میتوانید با یک تخفیف ویژه آنها را شرکت کنید.

 

🟨🔰🟨لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا