نحوه ثبت نام و ورود به سامانه مودیان مالیاتی + فیلم

نحوه ثبت نام و ورود به سامانه مودیان مالیاتی + فیلم

نحوه ثبت نام و ورود به سامانه مودیان مالیاتی و برسی صورتحساب های خرید و فروش

 

در پست های قبلی سایت سامانه مودیان مالیاتی را بررسی کردیم و با اون آشنا شدیم و در پست های دیگه ای تا به الان با تمامی مسائل تئوری سامانه مودیان مالیاتی آشنا شدیم که در بخش فیلم های آموزشی حسابداری میتوانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید.در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران میخواهیم با نحوه ثبت نام و ورود به سامانه صحبت کنیم و به صورت کامل با آن آشنا شویم.

 

ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی

به صورت کلی مودیان مالیاتی مشمول در این سامانه باید از طریق سایت رسمی سازمان امور مالیاتی به ادرس https://tax.gov.ir/Pages/HomePage ثبت نام اولیه خود را انجام بدهند و بعد از تکمیل ثبت نام میتوانند از طریق همین درگاه ملی وارد سامانه یکپارچه سازمان امور مالیاتی کشور شوند و بعد از ان میتوانند از طریق پنل مالیاتی خود وارد بخش مربوط به سامانه مودیان مالیاتی شوند که به صورت کامل این موضوع در فیلم زیر آموزش داده شد. پیشنهاد میکنم فیلم زیر را مشاهده کنید.

 

مشاهده صورتحساب های الکترونیکی در سامانه مودیان

بعد از ورود به کارپوشه خود در سامانه مودیان مالیاتی میتوانید اطلاعات مربوط به لیست خرید ها و فروش های خود را به صورت کامل مشاهده و بررسی و خرید های خود را تایید یا رد کنید که در فیلم های آموزشی بعدی برای شما این موارد را به صورت کامل آموزش می دهیم

فیلم آموزش سامانه مودیان مالیاتی

دانلود فیلم آموزشی مربوطه – کلیک کنید

 

لینک صفحه ورود به سامانه مودیان مالیاتی :

my.tax.gov.ir

✔ لطفا نظرات خود را در خصوص این ابزار و این فیلم آموزشی از طریق بخش نظردهی زیر برای ما ارسال کنید. نظرات شما باعث دلگرمی ما و ارایه پست های بیشتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا