نرم افزار حسابداری جمع: بهترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ

نرم افزار حسابداری جمع: بهترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ

نرم افزار حسابداری جمع، بهترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ

 

نرم‌ افزارهای حسابداری از جمله برنامه‌های کامپیوتری هستند که مدیریت معاملات مالی را ممکن و تسهیل می‌کنند. این برنامه‌ها همچنین به طور گسترده ای در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. بعضی برای حسابداری در کسب و کارهای ساده و بعضی نیز برای مدیریت کل امور مالی و فعالیت های بزرگ طراحی می‌شوند و مناسب هستند. استفاده از نرم افزار حسابداری ، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا به راحتی از منابع مختلف‌شان در بخش‌های حسابداری استفاده کنند و در عین حال اشتباهات حسابداری را کاهش دهند. این گروه نرم افزار‌ها می توانند دقت در امور مالی راافزایش و خطاهای انسانی در محاسبات را حذف یا تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهند. خطاهای انسانی در هنگام استفاده از آن‌ها به خطا در ورود داده‌ها و اشتباهات تفسیری محدود می‌شود.  نرم‌افزارهای حسابداری با سرعت ‌بخشیدن به کار و افزایش کارآیی در کاهش هزینه های کلی تاثیر فراوانی دارند. نرم‌افزار حسابداری، تهیه‌ی اطلاعات مالی دقیق و گزارش‌های مالی را تسریع و سهل می‌کنند. بنابراین استفاده از این نرم‌افزارها در انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ امری مفید و ضروری محسوب می‌شود. حال باید  دید یک نرم‌افزار حسابداری خوب و مناسب چه خصوصیاتی دارد و چه وظایفی را برعهده می‌گیرد.

 

وظایف نرم ‌افزار حسابداری چیست؟

پیشتر گفته شد که وظیفه‌ی اصلی یک نرم‌ افزار حسابداری مدیریت فعالیت های مختلف در بحث مالی و حسابداری شرکت و پوشش دادن تمامی آن‌ها است. این وظیفه به گروه‌هایی نظیر آن‌چه در ادامه خواهد آمد تقسیم می‌شود.

  • بررسی وضعیت کلی مالی
  • مدریت دریافتی‌ها
  • مدیریت پرداختی‌ها
  • مدیریت حقوق و دست‌مزدها
  • تهیه‌ی گزارش‌های جامع

خصوصیات یک نرم‌افزار حسابداری خوب

اهمیت به‌ کارگیری یک نرم افزار حسابداری شرکتی یا نرم افزار حسابداری فروشگاهی که مناسب با فعالیت تجاری شرکت یا بنگاه کسب و کار باشد بسیار بالاست. برآوردن تمام نیازهای مدیریت مالی در بهترین حالت، کمترین زمان و با بیشترین دقت لازمه‌ی مدیریت مالی یک مجموعه تجاری نظیر یک فروشگاه یا شرکت است. ویژگی‌های چنین نرم‌افزاری عبارتند از

  • کاربری آسان وگرافیک مناسب به جهت سهولت کار
  • امکان دسترسی سریعتر و آسانتر
  • امکان شخصی سازیبر اساس نیازهای مجموعه
  • قابلیت به روز رسانی و استفاده از خدمات پشتیبانی
  • قابلیت گسترش نرم افزار ونصب ماژول‌های مختلف
  • پوشش دادن همه‌ی فعالیت‌های مورد نیاز امور مالی مجموعه
  • امنیت ویژه و بالای نرم افزار و مقاومت آن در برابر هک شدن
  • قابلیت گزارش گرغتن با امکان تعیین سطوح دسترسی مختلف

اما در کنار همه‌ی این خصوصیات یک ویژگی می‌تواند برتری خاصی به نرم‌افزار حسابداری مورد استفاده‌ی یک بنگاه تجاری دهد و آن آنلاین بودن آن است.

 

نرم‌ افزار حسابداری آنلاین چیست؟

در سال‌های اخیر نرم‌افزارهای بسیاری با امکانات مختلف برای مدیران مالی به وجود آمده است؛ اما همه‌ی آن‌ها برای دسترسی به نرم‌افزار و بررسی آرشیو سال‌های گذشته با مشکل مواجه هستند. همچنین معمولاً حسابداران سیستم حسابداری را روی کامپیوتر شرکت یا سازمان و مجموعه‌ی کاری خود نصب می‌کنند. بنابراین دسترسی به این اطلاعات خارج از محیط کاری امکان‌پذیر نیست. برهمین اساس نرم‌افزارهای آن‌لاین یا ابری با خصوصیات کامل‌تر وارد بازار شدند. نرم‌افزارهایی که برای استفاده از آن‌ها تنها نیاز به دسترسی به اینترنت و یک تبلت، گوشی همراه هوشمند و یا لپ‌تاپ است. یکی از این نرم‌افزارها، نرم‌افزار حسابداری جمع است که علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های نرم‌افزارهای حسابداری خوب، دارای خصوصیات منحصر به فردی نیز است.

 

استفاده بدون نیاز به نصب آن

یکی از ویژگی‌های اصلی و خاص نرم‌افزار حسابداری جمع، به غیر از آن‌لاین بودن، عدم نیاز به نصب آن است. این ویژگی دسترسی به اطلاعات مالی را در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر کجای دنیا با هر گجتی که بتوان با آن به اینترنت وصل شد فراهم می‌کند. در این نرم‌افزار تنها نیاز است تا به به اکانتی که برای هر سیستم مالی تعریف می‌شود وارد شد و به بررسی اطلاعات و امور مالی مجموعه‌ی کار خود پرداخت. امنیت این راه با قرار دادن رمز‌های عبور چند مرحله‌ای و مطمئن تامین می‌شود. همچنین نصب نبودن نرم‌افزار روی سیستمی در شرکت و محل کار امکان دسترسی به اطلاعات محرمانه مالی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. در نرم‌افزار حسابداری جمع امکان تعریف شعبه برای کاربرن وجود دارد که مکان استفاده از همه‌ی قابلیت‌های آن را به راحتی فراهم می‌کند.

 

امکان استفاده‌ی همزمان چند کاربر

اما نکته‌ی مثبت دیگر نرم‌افزار حسابداری جمع امکان دسترسی چند کاربر به شعبه‌ی یک شرکت، فروشگاه یا سازمان است. با این ویژگی‌ها که برای همه‌ی کاربران مجاز به دسترسی به شعبه امکان استفاده‌ی همزمان از نرم‌افزار وجود دارد. بنابراین محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. این خصوصیات و ویژگی‌های دیگر نرم‌افزار حسابداری جمع، باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش امنیت امور مالی تجارت‌ها و کسب و کارهای بزرگ وکوچک شده است.

 

پشتیبانی نرم افزار جمع

وجود پشتیبانی برای پاسخگویی به سوالات کاربران از دیگر ویژگی‌ها جمع است. این پشتیبانی که هزینه‌ای برای کاربران دربر ندارد، همواره پاسخگوی مشکلات آن‌ها است و راهنمایی‌ها و آموزش‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

 

نرم افزار حسابداری جمع: بهترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ

مناسب برای انواع کسب و کارها

نرم افزار حسابداری جمع یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، شرکتی و سازمانی است. به این معنی که این نرم‌افزار نه تنها برای تمام انواع کسب و کار بزرگ و کوچک مناسب است که بهترین انتخاب نیز به شمار می‌رود. این نرم‌افزار که امکان ارائه‌ی خدمات به صورت آنلاین، انتقال اطلاعات و خرید و فروش را برای انواع کسب و کار فراهم می‌کند خدمات لازم را برا انواع کسب و کارهای تولیدی، فروشگاهی و خدماتی در صنوف مختلف دربر دارد. جمع، در عین صرفه‌جویی در زمان و هزینه، امنیت اطلاعات مالی کاربران را تضمین می‌کند و همچنین امکان اتصال به فروشگاه اینترنتی و صدور فاکتور به صورت اتوماتیک را نیز برای کاربران خود فراهم می‌سازد.

 

سلب مسئولیت: آی آر حسابداران صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی (رپورتاژ آگهی) است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام من یه نرم افزار میخوام که داخلش اجناس مغازه رو بنویسم با قیمتشون که مواقعی که اتیکت قیمتش کنده میشه و دسترسی به قیمتش ندارم سریع از داخل گوشی اسم محصول رو بنویسم تا قیمتش برام دربیاد

  2. سلام برای مغازه ما مالیات بریدن میشه از نرم افزار حسابداری جمع گزارش مالیات گرفت؟؟

  3. علی رضایی گفت:

    سلام واقعاهم قیمتش خوبه هم جامع و کامل هست
    ممنون

    1. پشتیبانی سایت گفت:

      سلام
      ممنون بابت ثبت نظرتون و تجربه اتون از این مجموعه

  4. جالب بود نیاز به نصب نداشت نرم افزار حسابداری جمع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا