پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری

پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری

پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری

پاورپوینت فصل کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری محسن دستگیر

 

 در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما پاورپوینت فرآیند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری را قرار دادیم . این فایل توسط خانم فاطمه طاوسی در سایت ارایه شده است و شامل ۲۹ اسلاید می باشد که مربوط به درس سیستم های اطلاعاتی حسابداری محسن دستگیر می باشد . برای مشاهده توضیحات بیشتر در خصوص این فایل پاورپوینت و تهیه آن در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید

 

برطرف کردن نیازهای اطلاعاتی سازمان

ویژگی سوم سیستم موفق آن است که نیازهای سازمان را مرتفع کند. سیستم باید اطلاعاتی را فراهم آورد که برای کاربران آن معنی دار و مربوط باشد. از آنجایی که طراحی سیستم های حسابداری ممکن است هزینه بر و وقت گیر باشد، باید برای سال های زیادی مفید واقع شوند. بنابراین، سیستم جدید نه تنها باید نیازهای جاری شرکت را مرتفع سازد بلکه باید نیازهای آتی شرکت را نیز پیش بینی کند.

 

چرخه طراحی سیستم

سیستم های اطلاعاتی به تصمیم های مدیریت در سطوح برنامه ریزی راهبردی، کنترل مدیریتی و عملیاتی کمک می کنند. هنگامی که سازمان دستخوش تغیراتی می شود، مدیران همه سطوح با تصمیم های جدید مواجه می شوند و به اطلاعات جدید نیاز دارند. بنابراین سیستم های اطلاعاتی باید تغییر یابند تا این نیازهای جدید برآورده گردد. روند تکامل تدریجی بیشتر سیستم های حسابداری الگوی چرخه ای با مراحل متمایزی را دنبال می کند که معمولا چرخه طراحی سیستم نامیده می شوذ.

 

طراحی سریع برنامه کاربردی

هدف روش هایی که طراحی سریع برنامه ی کاربدی نامیه می شوند، ارائه سیستم هایی با کیفیت بالا، سریعتر و با هزینه کمتر است. تیم های کوچک پروژه، پروژه های طراحی سریع برنامه کاربردی را انجام می دهند و با استفاده از ابزارهای مهندسی نرم افزار به کمک رایانه و هر جایی که امکان داشته باشد با استفاده مجدد از کدهای رایانه ای موجود و سایر اعضای تشکیل دهنده سیستم، هزینه ها را به حداقل می رسانند. آنها با حذف نقاط بازرسی تصمیم گیری و فرآیند های تصویب مدیریت در روش های رسمی چرخه طراحی سیستم، مدت زمان طراحی را کوتاه تر می کنند.

 

تصویر اسلاید های پاورپوینت فرآیند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری:

تصویر اسلاید های پاورپوینت فرآیند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری:

روش های طراحی سریع برنامه کاربردی

ساختار پروژه طراحی سریع برنامه کاربردی، شبه پروژه ای به نظر می رسد که از روش معمول چرخه طراحی سیستم استفاده می کند. ولی تیم پروژه جهت پیشرفت سریع پروژه از روش های متعدد استفاده می کند. این روش ها شامل،کارگاه های کاربران، نمونه سازی، جعبه های زمانی، اجزای قابل استفاده دوباره و ابزارهای طراحی هستند. از طریق دکمه زیر میتوانید پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری را تهیه و دانلود کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا