دانلود رایگان پاورپوینت گزارشگری مالی نوین (اینترنتی)

دانلود رایگان پاورپوینت گزارشگری مالی نوین (اینترنتی)

دانلود رایگان پاورپوینت گزارشگری مالی نوین (اینترنتی)

جمع آوری و ارائه : حمید جهانی

تعداد اسلاید ۳۷
فرمت ppt
دسته بندی پاورپوینت حسابداری

 

مقدمه پاورپوینت گزارشگری مالی نوین (اینترنتی)

گزارشگری لازمه پاسخگویی است . انسان از دیر باز برای توضیح آنچه انجام می پذیرفته به بالا دستان خود گزارش میداده است. وب برای تمام ذینفعان واحدهای اقتصادی ، جایگزین بسیار سریعتر و آسانتری نسبت به دورنگار ، تلفن و ارتباطات پستی است . در نتیجه، این امر سبب افزایش ارتباطات متقابل میان شرکت ها و جوامع شده است. استفاده از اینترنت بعنوان یک کانال پخش اطلاعات شرکتها ، پدیده ای است که در سالهای اخیر در حال رشد و پیشرفت است ، تا جایی که بسیاری از شرکتها وب سایت های خود را جهت دسترسی به اطلاعات مالی و به منظور بازاریابی ، انتخاب میکنند.

 

تعریف گزارشگری مالی نوین (اینترنتی):

گزارشگری مالی اینترنتی به استفاده از وبسایت شرکت ها به منظور انتشار اطلاعات مربوط به عملکرد مالی دلالت دارد. زمانی که شرکتها از گزارشگری مالی اینترنتی استفاده میکنند ، در وب سایت های آنها، مجموعه جامعی از صورتهای مالی و یادداشت های همراه قرار دارد

 

پیش بینی آینده گزارشگری مالی اینترنتی :

انجمن حسابداران رسمی آمریکا (AAA) در سال ۱۹۹۷ پیش بینی نمود که به زودی شرکت ها از پایگاه های مالی آنلاین ( برخط ) برخوردار خواهند شد تا به این وسیله ، امکان ارسال گزارش های مالی بی درنگ به سرمایه گذاران ، تحلیل گران و سایر استفاده کنندگان فراهم گردد.

 

زبان توسعه پذیر گزارشگری مالی :

با توجه به اینکه برای انتقال هرچیزی نیاز به وسیله می باشد ، برای گزارشگری اینترنتی هم نیاز به ابزاری است که به زبان توسعه پذیر گزارشگری مالی یا XBRL معروف میباشد این زبان خاص گزارشگری ، زبانی رایانه ای است که برای تبادل الکترونیکی اطلاعات مالی مورد استفاده قرار میگیرد. در این زبان ، همه واژگان فنی حسابداری و گزارشگری مالی به صورت طبقه بندی شده ، یعنی با ذکر اینکه کدام قلم ( سرفصل ) حسابداری حاوی اقلام ذکر شده دیگر است، لیست شده اند. این زبان یک استاندارد باز و رایگان است که به وسیله کنسرسیومی غیر انتفاعی و بین اللملی به وجود آمده است.

 

موانع و مشکلات استفاده از گزارشگری مالی اینترنتی در ایران :

طبق آخرین تحقیقات انجام گرفته ، موانع موجود در استفاده از گزارشگری مالی در ایران به  سه شاخص محیطی ، انسانی ، و ساختاری  طبقه بندی میشود. که در این میان عوامل شاخص های  انسانی  موثرترین و عوامل  شاخص های محیطی  کم اثرترین  شاخص های موثر در گزارشگری مالی اینترنتی در بین سه شاخص می باشد.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل : ۵.۹۰ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pptx می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزارPowerPoint l استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

‫2 دیدگاه ها

  1. لطفا پاور سیسنم گزارشگری رو رایگان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا