کارشناس امور شوراها و شهرداری‌ها و کارشناس توسعه و عمران امور شهری

کارشناس امور شوراها و شهرداری‌ها و کارشناس توسعه و عمران امور شهری

 

منابع آزمون استخدامی عنوان شغلی کارشناس امور شوراها و شهرداری‌ها و عنوان شغلی کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی موضوع بحث امروز ما است. با توجه به فقدان منابع در زمینه مذکور، تیم تخصصی معمار گلد پکیجی جامع برای منابع این دو رشته تهیه کرده است. در پکیج جامع منابع این دروس که سعی شده است تمامی موارد لازم، از جمله: کتاب ، جزوه ، نمونه سوال به همراه پاسخ تشریحی و کلیدی ، خلاصه برداری نکات مهم و همچنین دروس عمومی قرار این دو عنوان شغلی مورد تقاضای بخشداری ها و فرمانداری ها می باشند.

 

توضیحاتی من باب شغل های مذکور

کارشناس امور شوراها و شهرداری‌ها چیست؟

این شغل دربرگیرنده فعالیت‌هایی است که متصدیان آن عهده‌دار مطالعه، بررسی و انجام اقدامات لازم در خصوص الف) امور مربوط به تعامل مستمر با شوراها در جهت بررسی و شناخت نیازها و نارسایی‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و امور رفاهی و برطرف نمودن آن‌ها، نیازسنجی آموزشی شوراهاو هیئت‌های حل اختلاف و ارائه برنامه‌های آموزشی بر اساس مأموریت‌های مصوب و نیز انجام سایر امور مربوط به شوراهای شهر و روستا و ب) امور مرتبط با تعیین شرایط قیمت ممیزی مناطق و مستحدثات شهرها، منابع درآمد شهرداری‌ها، تنظیم تعرفه و برقراری عوارض مناطق گوناگون و ایجاد و تقویت اتحادیه‌های مرتبط با امور شهری در جهت بهبود وضعیت خدمت‌رسانی شهرداری‌ها می‌باشند. این شغل می‌تواند حسب پست مورد تصدی متضمن مدیریت و سرپرستی نیز باشد.

 

کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی چیست؟

تعریف: این شغل دربرگیرنده فعالیت‌هایی است که متصدیان آن ضمن ارزیابی و تحلیل شاخص‌های عمران شهری و روستایی عهده‌دار مطالعه، برنامه‌ریزی و راهبری در زمینه بهبود وضعیت عمومی شهر و روستا اعم از وضعیت شهرسازی، معماری و مهندسی ساختمان، محیط زیست و توسعه پایدار، خدمات رفاهی و بهداشتی، حفظ و نگهداری منابع طبیعی و نیز جلب مشارکت سایر نهادها برای احداث، بهره‌برداری، اداره و نگهداری از تأسیسات عمومی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی مورد نیاز شهر و روستا و ایجاد هماهنگی بین وظایف شورای عالی شهرسازی و معماری با فعالیت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط می‌باشند. این شغل می‌تواند حسب پست مورد تصدی متضمن مدیریت و سرپرستی نیز باشد.

 

پکیج جامع منابع کارشناس امور شوراها و شهرداری ها

برای دانلود و مشاهده جزئیات پکیج بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

پکیج منابع کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی

برای دانلود و مشاهده جزئیات پکیج بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

سلب مسئولیت: آی آر حسابداران صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی (رپورتاژ آگهی) است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا