دانلود رایگان خلاصه کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد

دانلود رایگان خلاصه کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد

دانلود رایگان خلاصه کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد

به همراه نمونه سوالات کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد

 

قبلا در یکی از پست های سایت آی آر حسابداران برای شما جزوه درس تصمیم گیری در مسائل مالی دکتر رضا تهرانی را قرار دادیم که میتوانید این جزوه را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید و در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما خلاصه کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد را آماده کردیم.ضمنا ضممیه این خلاصه یک فایل دیگر هم موجود می باشد که شامل نمونه سوالات این کتاب می باشد. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان خلاصه کتاب تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

ارزیابی ریسک در تصمیم گیری در مسائل مالی وکیلی فرد

پس از اینکه فرآیند تحلیل ریسک کامل گردید و ریسک تخمین زده شد، لازم است ریسک تخمین زدهشده را با معیارهای ریسک که سازمان مورد بررسی تعیین کرده است، مقایسه نمائیم. معیارهای ریسک ممکن است شامل درآمدها، هزینهها و سودهای مربوط به فعالیتها، بدین ترتیب ریسکهای مربوط به تصمیمات و سطح اهمیت ریسک فعالیتهای سازمان و این که آیا هر ریسک مشخص پذیرفته شود و یا اینکه اقدامات تأمینی برای مواجه با آنها صورت بگیرد، مورد ارزیابی قرار میگیرد.

 

تئوری قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای

مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تئوری جامعی از روابط بین ریسک و بازده در شرایط بازار کامل است این مدل فرض هایی از قبیل رفتار منطقی سرمایه گذاران، وجود رقابت شدید در سرمایه گذاری با توجه به شناخت سرمایه گذاران نسبت به ریسک و بازده مورد انتظار ، عدم وجود هزینه کمیسیون و مالیات و عدم وجود ورشکستگی را در نظر می گیرد . آنچه توسط این مدل فرض می شود یک نگرش صحیح و مفهومی به ریسک و بازده است و سرمایه گذار انتظار دارد که با پذیرش ریسک بیشتر بازده بیشتر کسب کند در مقابل شرایط فوق باید بازده مورد انتظار را تحت شرایط بازار ناقص بررسی کرد . تحت شرایط بازار ناقص کلیه اطلاعات شناخته شده نیستند.

 

سررسید اوراق قرضه

اوراق قرضه دارای سررسید مشخصی می باشد که قرارداد اوراق قرضه تعیین شده است اسناد قرضه معمولا سررسیدی بین ۱ تا ۱ سال دارند در حالی که غالبا سررسید اوراق قرضه منتشرشده توسط شرکت ها بیش از ۱ سال است انتشار اوراق قرضه ی با سپرده وجوه استهلاکی مستلزم این است که شرکت در فواصل زمانی معین وجوهی را کنار بگذارد و آن را به امین پرداخت نماید، به طوری که وجوه موردنیاز برای بازپرداخت اصل مبلغ درسررسید را تامین نماید. شرکت ناچار است که مبالغ مذکوررا در زمانهای مقرر پرداخت نماید، در غیر این صورت اوراق قرضه نکول می گردد. تخصیص پول در فواصل زمانی برای پرداخت تدریجی بدهی، تادیه وام نامیده می شود.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۲.۶۹ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از طرف سایر سایت ها و وبلاگ ها غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا