دانلود رایگان فرم سفارش خرید کالا در اکسل

 فرایند و فرم سفارش خرید کالا در اکسل

فرم سفارش خرید کالا در اکسل

 

 در پست قبلی برای شما فرم درخواست کالا از انبار در اکسل را قرار دادیم که میتوانید آن را به رایگان دانلود کنید. و در این پست به درخواست کاربران کانال آی آر حسابداران در این پست هم فرایند سفارش خرید کالا را به صورت کامل توضیح دادیم و هم فرم سفارش خرید کالا در اکسل را برای شما قرار دادیم .برای مشاهده توضیحات و دانلود فرم سفارش خرید کالا در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

اکسل را به صورت حرفه ای یادبگیرید ؟؟

یادگیری اکسل یکی از موارد مهم هست که همه حسابداران و حسابرسان و دانشجویان باید آن را به صورت حرفه ای یادبگیرند. دوره آموزش اکسل پیشرفته در حسابداری اولین دوره تخصصی می باشد که در آی آر حسابداران برگزار شد. در این دوره از قدم صفر اکسل در حسابداری را آموزش میبینید تا سطح حرفه ای شدن شما ادامه دارد . این دوره جامع ترین دوره آموزش اکسل در حسابدارای می باشد

 

 

فرایند سفارش خرید کالا :

فرآیند خرید توسط کارشناس خرید ثبت درخواست می‌شود. کارشناس خرید با توجه به لیستی که توسط فرآیند درخواست کالا جهت خرید به تصویب رسیده‌اند، فاکتور خرید را تنظیم می‌کند و آن را به واحد برنامه‌ریزی ارسال می‌کند. درخواست خرید توسط مدیر واحد برنامه‌ریزی بررسی می‌شود. مدیر اگر نیاز به موارد اصلاحی باشد کار را به شخص درخواست‌کننده با ارایه توضیحات به شخص درخواست‌کننده بر می‌گرداند و در صورت عدم تایید به درخواست‌کننده اعلام عدم تایید درخواست خرید می‌شود. در صورت تایید مدیر واحد برنامه‌ریزی، درخواست توسط واحد مالی و پشتیبانی بررسی می‌شود و چنانچه تایید شود، درخواست خرید توسط مدیریت عامل مجموعه به تصویب می‌رسد. پس از تصویب مدیریت عامل، همزمان به درخواست‌کننده اعلام می‌شود و کار به واحد بازرگانی اعلام می‌شود تا عملیات خرید انجام شود. در نهایت واحد بازرگانی درخواست‌کننده را از زمانبندی زمان خرید مطلع می‌سازد.

 

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :۰.۱۱ مگابایت
» منبع و رمز : www.irhesabdaran.ir
» توضیحات :
فرمت این فایل pdf می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Adobe PDF Reader استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است
» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا