آموزش صفر تا صد نرم افزار سپیدار ویژه بازارکار دوره جامع آموزش اکسل در حسابداريآموزش نرم افزار حسابداری هلو (صفر تا صد)
خانه » پروژه های رشته حسابداری » پروژه های مالی حسابداری » پروژه مالی ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت

پروژه مالی ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت

پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت

پروژه مالی ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت

تعداد صفحات ۱42 صفحه
فرمت :  (DOCX) word
دسته بندی

 

چکیده پروژه مالی ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت:

هدف از اجرای این تحقیق به دست آوردن روشی جهت ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت و در نهایت رتبه بندی آن می باشد تا با کمک آن بتوان به درجه بندی شعب پرداخت. در این تحقیق ابتدا شاخص های عملکردی متناسب با 4 منظر کارت امتیازی متوازن تعریف گردیده اند. آنگاه ابتدا با کمک تحلیل سلسله مراتب فازی وزن منظرهای کارت امتیازی متوازن تعیین گردیده اند و سپس شاخص های عملکردی با کمک روش آنتروپی شانون وزن یابی گردیده اند و وزن های آنان با وزن های به دست آمده از منظر های اصلی ترکیب گردیده و شاخص های موزون را تشکیل داده اند و در نهایت شعبات با استفاده از روش TOPSIS و با کمک شاخص های موزون شده مربوط به هر شعبه ، امتیاز دهی شده اند و با توجه به امتیازات به دست آمده رتبه بندی گردیده اند.در پایان با استفاده از رگرسیون چند متغیره به بررسی تاثیر گذار بودن شاخص های مربوط به هر منظر ، با عملکرد می پردازیم و مشخص گردید که 11 شاخص از شاخص های تعریف شده دارای رابطه با عملکرد می باشند.

 

مقدمه پروژه مالی ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت :

پیچیدگی محیط در عرصه رقابتی کسب و کار  و  افزایش انتظارات مشتریان ، ضرورت آگاهی  از نقاط قوت  و ضعف سازمان و بهبود مستمر آن را آشکار کرده است  . ا ز طرفی دیگر آنچه در رقابت پذیری حائز اهمیت است ،  توانایی سازمان برای عمل و عکس العمل در محیط رقابتی است  .  و آنچه که این عوامل را بررسی و سپس بهبود می بخشد، ارزیابی عملکرد سازمان ها و یا حسابرسی عملیاتی آنان است. چرا که امروزه  پاسخگویی مسئولین  در مقابل اختیاراتی که به آنان واگذار شده ،  اهمیت زیادی  پیدا کرده است . بنابراین حسابرسی عملیاتی جزء لاینفک پاسخگویی بوده و می تواند نقاط قوت و ضعف را بشناسد و در محیط رقابتی تاثیر بسزایی در پیشی گرفتن داشته باشد . در مورد بانک ها شعبه  در مدیریت کلان موسسه به عنوان نقطه ای استراتژیک قلمداد  می شود .  شعبه نقطه برخورد ، تعامل  و تلاقی ما با مشتریان ، ویترین سازمان و نقطه بروز و ظهور و تبلور همه سیاست ها ، برنامه ها و تلاش های  موسسه است و به همین جهت همواره کانون و محور برنامه ریزی بوده است . این شرایط در مورد بانک ها حساستر به نظر می رسد چراکه خیلی از کارشناسان معتقدند که اولین حلقه ارتباطی نظام اقتصادی  با مردم ، شعب بانکی هستند.  بنا براین آنچه باعث رشد و شکوفایی بانک ها  و سپس اقتصاد می شود شعب بانک ها هستند . ارزیابی عملکرد شعب نه تنها باعث بهبود عملکرد آنان و سپس کل بانک می شود بلکه در سطح کلان می تواند باعث بهبود اقتصاد نیز گردد .

 

بیان مسئله پروژه مالی ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت :

ادبیات حسابداری مدیریت سنتی تنها از معیارهای مالی در ارزیابی عملکرد حمایت می کند. اکسلز  و پیبورن  معیار های  مالی  را معیار های ضعیف برای ارزیابی عملکرد می شمارند چرا که  این  معیارها کارکرد  مدیران  را تنها  بعد از یک دوره زمانی تعیین می کنند و این معیارها هیچ  رهنمودی  برای عملکرد مالی ندارند.  در  سال 1992  نورتون   و  کاپلان  روش  ارزیابی متوازن را ابداع نمودند.حال این سوال مطرح می شود که آیا می توان عملکرد بانک ها و به خصوص شعب آن را با این روش طوری ارزیابی کرد که باعث رشدو شکوفایی خود بانک وسپس اقتصاد در سطح کلان شود….

 

مشاهده فهرست کامل…………. (کلیک کنید)

این پروژه ۱۰۰ درصد کامل و آماده ارایه می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *