خانه » پروژه های رشته حسابداری » پروژه مالی میزان اثر بخشی استفاده از آموزش مجازی در رشته حسابداری

پروژه مالی میزان اثر بخشی استفاده از آموزش مجازی در رشته حسابداری

پروژه مالی میزان اثر بخشی استفاده از آموزش مجازی در رشته حسابداری

پروژه مالی میزان اثر بخشی استفاده از آموزش مجازی در رشته حسابداری

عنوان کامل این موضوع : میزان اثر بخشی استفاده ازآموزش مجازی بین دانشجویان رشته حسابداری

 

تعداد صفحات ۱۰۵صفحه
فرمت های پروژه DOCX
دسته بندی پروژه پروژه مالی حسابداری

 

مقدمه آموزش مجازی در رشته حسابداری :

خیلی از مردم عقیده دارند که آموزش حسابداری زمینه های بیشتری ی بیی تجارت و دوره های گزارش دهی آماده می کند و به همین دلیل یک رشد انفجاری در ثبت نام های دانشجویان در رقابت های آموزش مجازی دیده می شود زیی که وقت طلا و دایی ارزش است و ثبت نام در آموزش مجازی رشدی مشابه یک داستان دارد که هر روز به تعداد رقابت های حسابداری فعلی بیی آموزش مجازی افزوده می شود و تعداد آن روز به روز درحال افزایش می باشد. مطابق بررسی سلیمی(۲۰۰۷) از وقتی که رقابت های آموزش مجازی حسابداری پیشنهاد شده اند خیلی از قسمت ها و بخش های مختلف برنامه های آموزش حسابداری چندان خوب است که برنامه های بکر رتبه حسابداری آموزش مجازی ی پیشنهاد کرده است و در دوره لیسانس و سطوح فارغ التحصیلی که در بالا ذکر شده است فارغ التحصیل نیز داشته است….

 

بیان مسئله ای آموزش مجازی در رشته حسابداری:

این حق کارفرمایان می باشد که از کارمندانشان بخواهند که رتبه و مهارتهای خود ی به وسیله آموزش حسابداری از طریق آموزش مجازی ارتقا دهند و باعث رشد و ادامه آموخته های خود شوند و در طی یک جریان فییند آموزش مجازی به عنوان دانش آموز بالغ وارد مؤسسات آموزش عالی شوند و با داشتن دسترسی آسان به اینترنت زمینه یک آموزش مجازی دائمی ی بیی خود فیهم آورند.

 

روش تحقیق در این پایان نامه :

در این روش تحقیق میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی در یبطه با دانشجویان حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قیرگرفت و یک روش تحقیق کیفی توصیفی به نام بررسی ایئه می نماید که قابل توسعه می باشد و از وسایلی مانند پرسشنامه بیی جمع آوری اطلاعات و اظهارنظر و بیانات مصاحبه شوندگان یا مشارکت کنندگان استفاده می نماید تا باعث شود نتایج بهتری بدست آید. که متغیرهای اصلی مورد استفاده دانشگاهها و اساتید و دانشجویان و آموزش مجازی می باشند و هم چنین از متغیرهای کمی و کیفی مانند سطوح آموزش عالی دانشگاه و یا انگیزه دانشجویان در یادگیری آموزش مجازی و متغیرهای شغلی و دیگر متغیرهای مستقل و یا وابسته استفاده شده است و یکی از مهم ترین متغیرهای آن اینترنت می باشد که نقش بسیار مهمی در یادگیری و تدریس آموزش مجازی دارد.

 

روشهای جمع آوری اطلاعات:

روش معمول جمع آوری اطلاعات همان کتب، مقالات، مشاهدات و سایر روشهای جمع آوری اطلاعات می باشد و در این تحقیق از روش پرسشنامه ای استفاده شده است که این پرسشنامه های حاوی سئوالات در یبطه با میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی بین اساتید دانشگاههای دولتی و غیردولتی توزیع شده است و سپس اطلاعات خواسته شده و نظیت اساتید جمع آوری شده است. لازم به ذکر است که این پرسشنامه شامل دو نوع سئوال دمگیفی و ادیکی می باشد و پرسشنامه ها به صورت حضوری توزیع شده است .

 

آموزش مجازی:

در سال ۱۹۹۷ یک مرکز داخلی آمریکا بیی آموزش مجازی آماری ی ایئه داده بود که فقط یک سوم از مؤسسات آموزش عالی رقابت های مسیر آموزش مجازی ی پیشنهاد کرده بودند. و در سال ۱۹۹۹ محققان ادعا کردند که( ۸۵% ) از دانشکده ها و دانشگاهها در سطح پیشنهاد مقدماتی تدریس آموزش مجازی هستند و رقابتهای مسیر آموزش مجازی به وسیله آنها هموار شده است (۲۰۰۲). خیلی از دانشکده های مدرن غیرسنتی و دانشگاهها انتظار دارند که پیشنهادات شامل چندین رقابت مختلف آموزشی و تماما در آموزش مجازی باشد. امروزه انتطایت فیتر از رتبه دادن یا نمره دادن دانشکده ها می باشد که چگونه رقابت های آموزش مجازی نمیت ی مشخص می کنند.

 

روش های تدریس جاری استفاده شده :

وقتی که از سه نفر از اعضاء هیئت علمی حسابداری در ایالات متحده پرسیده بودند که چه نوع روشهای تدریسی ی شما انجام می دهید و آنی بیی تدریس آموزش مجازی حسابداری دوره لیسانس استفاده می کنید؟ روشهایی ی گزارش کرده بودند که فعلاً دانشکده های حسابداری نیز از آن استفاده می کنند روشهای متفاوتی هستند که به وسیله دانشکده ها دسته بندی شده اند و بیشتر این روشها به سکوها و صحنه های نمایش یا تابلوها وابسته هستند. بیی مثال برخی از این تابلوهای نمایش توانایی آماده کردن یک سمینار زنده یا مذاکیت ی ندارد در حالی که دیگین ممکن است بیی یک سمینار زنده و یا استفاده از ویدئو آماده باشند. بیشتر مشارکت کنندگان گزارش داده بودند که آنها روشهای ذیل ی بیی استفاده دانشجویان دسته بندی کرده بودند

 

مشاهده فهرست کامل این پروژه مالی حسابداری (کلیک کنید)

این پروژه ۱۰۰ درصد کامل و آماده ارایه می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی زیر را جواب بدید *