دانلود پروژه مالی مالیات بر ارزش افزوده

دانلود پروژه مالی حسابداری

22895139513731225

دانلود پروژه مالی مالیات بر ارزش افزوده

تعداد صفحات ۵۰ صفحه
فرمت های پروژه DOCX
دسته بندی پروژه پروژه های مالی
نویسنده و فرستنده سید غفار پرویزی

با توجه به درخواست های زیاد کاربران سایت مبنی بر قرار دادن پروژه مالی حسابداری در سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما یک سری پروژه های جدید و کاملا آماده ارایه به استاد قرار دادیم . همچنین این پروژه ها با تخفیف بیش از ۹۰ درصد قرار دادیم که میتوانید دانلود و استفاده کنید . امروز پروژه مالی مالیات بر ارزش افزوده را برای شما قرار دادیم . برای دانلود پروژه مالی مالیات بر ارزش افزوده به ادامه مطلب بروید .

تاریخچه پروژه مالی مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر ارزش افزوده درمقایسه با سایر مالیاتهاى مرسوم نوعی از یک مالیات جدید است. گسترش این سیستم، یکى ازمهمترین توسعه هاى مالیاتى و بى شک یکى از جدال برانگیزترین مباحث اواخر قرن بیستم است. این سیستم مالیاتى باتلاش اقتصاددانان براى رفع یا کاهش اختلال و نارسایى هاى مالیاتى سنتى و همچنین افزایش درآمد دولت شکل گرفته است.این مالیات یک نوع مالیات بر فروش چند مرحله اى است که خرید کالاها و خدمات واسطه اى را از پرداخت مالیات معاف مى کند. در واقع یک اعتبار مالیاتى براى خریدهاى واسطه اى بنگاههاى اقتصادى در نظر گرفته مى شود که باعث از بین رفتن پدیده مالیات بندى مضاعف مى شود بنابراین عوامل اقتصادى براى هر ارزش ایجادشده فقط یک بار مالیات مى پردازند….

 

پیش گفتار پروژه مالی حسابداری

پس از جنگ جهانی دوم بنا به دلایلی متعدد بسیاری از کشورها درصدد اصلاح ساختار مالیاتی خود بر آمدند. در این میان مالیات بر ارزش افزوده در دو دهه ی گذشته به عنوان یک روش جدید مطرح شده و به لحاظ ویژگی های انعطاف پذیری که دارد مورد توجه کشورهای مختلف به هنگام اصلاح ساختار مالیاتی واقع شده است.دلایلی که انگیزه ی این اصلاح را در کشورهای گوناگون ایجاد کرد مسائل مختلفی بوده که به رغم در برداشتن طیف وسیعی از موارد مختلف می توان آنها را در چهار مورد زیر دسته بندی کرد…

 

چکیده پروژه مالی حسابداری

مالیات بر ارزش افزوده یک پدیده مالیاتی است که به منظور دستیابی به هدف ها و معیارهای اقتصادی مانند کارایی،‌ عدالت و درآمد از سوی بسیاری از کشورهای جهان پذیرفته شده است. این نظام مالیاتی برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود نیاز به بستر سازی مناسب از جمله آموزش مؤدیان مالیاتی را دارد. هدف این تحقیق بیان رابطه بین آموزش مؤدیان مالیاتی واثربخشی مالیات بر ارزش افزوده می باشد، که بوسیله پرسشنامه نظرات مؤدیان مالیاتی در این خصوص گردآوری شده است. مالیات بر ارزش افزوده ،مالیاتی است که کلیه عرضه کنندگان کالا ها و خدمات به عنوان مودیان نظام مالیاتی باید علاوه بر بهای کالا یا خدمت عرضه شده،به صورت درصدی از بهای فروش کالا یا خدمات،در زمان فروش از خریداران اخذ و به صورت دوره ای(فصلی)به سازمان امور مالیاتی کشور واریز نمایند.هر گونه مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده در زمان خرید توسط مودیا ن اعم از وارد کنندگان –تولید کندگانتوزیع کندگان-صادر کندگان،که در این نظام مالیاتی به عنوان عامل وصول نه پرداخت کننده مالیات محسوب می گردنند،طلب ایشان ا ز دولت محسوب به صورت فصلی با سازمان امور مالیاتی کشور تسویه می گردد.

 

مشاهده فهرست کامل این پروژه مالی حسابداری

فهرست را باید به صورت دستی در فایل وارد و بسته به فونت واندازه مورد نظر تنظیم کنید

این پروژه ۱۰۰ درصد کامل و آماده ارایه می باشد

 

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    خسته نباشید
    لطفا پروژه های بیشتری قرار بدید
    سایت خوبی دارید

    1. سلام
      سلامت باشید
      به زودی پروژه های بیشتری قرار میدیم
      لطف دارید
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا